Tommage♀♂ Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Hvorfor/hvorfor ikke? Tynn eller fyldig hårmanke? Og er det noen som bruker Osis Dust it? Sliter det veldig på håret, eller kjennes det bare sånn ut når det er i?
Gjest Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Bruker balsam, ja. For Osis Dust It gjør at det blir en kaos-klump når det vaskes ;-) Så da må håret sorteres med litt balsam før håret dustes på ny! Strålende fornøyd med både balsam og dust it! Og jeg har ikke fått noe slitasje på håret etter at jeg tok det i bruk. (har tynt og skjørt hår). Har en frisørbekjent som anbefalte meg det (og siden de ikke har det i sin salong så regner jeg med det ikke var for å selge hun anbefalte det). Eneste som funker på håret mitt, da alt av paste og voks gjør at det blir tungt og ser fett ut :-(
Tommage♀♂ Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2009 Var frisøren som anbefalte det til meg også. Kjennes ut som om jeg har badet 14 dager i saltvann uten å vaske håret, hehe;) Men funker veldig bra da! Endelig er det mulig å forme mitt hår også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå