Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Som riktignok var der før vi bygde hus ved siden av. Men det er jævlig irriterende å bli vekt hver morgen i seks tiden av en psykotisk hane som holder det gående fra 06.00 til ca. 14.00. Det er kommet mange hus her den siste tiden så vil tro det er flere som irriterer seg.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Nei, det synes jeg ikke. Du blir vant med det etter en liten stund. Hilsen en som har levd ved siden av en hane og mange høner hele oppveksten.
Makka Pakka Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 Blir litt vanskelig siden den var der før dere bygget hus. Dere blir nok vant til det. Jeg synes forøvrig det er hyggelig med litt hanegal på morgenkvisten. Har selv bodd med haner og høner som nabo og syntes det var helt topp.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 Ingen mulighet når hanen var der først. Sjelden om den kommer sist også, da skal den i tilfelle oppføre seg en god del mer sjenerende enn en "normal" hane.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #5 Skrevet 24. mai 2009 Du kan jo spørre pent, men du kan ikke kreve noe... Kanskje du kan spørre om det finnes noen løsning slik at de kan beholde hanen, men samtidig skåne dere for galingen?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #7 Skrevet 24. mai 2009 Svigerfar måtte kvitte seg med hanen etter press fra naboer.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #8 Skrevet 24. mai 2009 Jeg har også en hane (og noen få høner) til nabo. Bare koselig med et kykkeliky innimellom.
harlekinia Skrevet 25. mai 2009 #9 Skrevet 25. mai 2009 Hei du kan jo prøve å høre om de event kan holde hanen innestengt (i mørke) fra klokken x til x da haner og høner stort sett holder kjeft når det er mørkt. Hilsen ei som "terroriserer" naboene med høner og haner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå