Gå til innhold

Trenger litt hjelp her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en tid tilbake så jeg i et eller annet blad en organisator til baksetet i bilen. Denne var helt genial fordi den hadde et slags brett som man kunne legge ned slik at det ble et bord. Nå husker jeg ikke hvor de solgte slike og kan heller ikke finne det i noen av bladene mine...

Skal på lang biltur i sommer og tenke at en slik MÅ vi bare skaffe oss. Da kan han jo sitte der og tegne, kjøre med bilene sine,osv.

Er det noen som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Biltema kanskje?

Skrevet

biltema tror jeg ikke har. Men ellos har hatt tidligere... Jeg skal ut og lete etter det samme før vi skal på ferie, og har planer om å se på mekk og barnas hus:)

Skrevet

biltema har bare vanlig organisator. Har sjekka.

Skal inn og se på Ellos nå.

Skrevet

Kommer ikke inn på denne linken...

Skrevet

linken funker, fjern åpenrommet bare.

men vil dette bordet være noe stødig?

Skrevet

er sikkert litt mellomrom som må fjernes.

Men du kan gå inn på ellos.no, så velger du barn helt oppe, så barnevogner og tilbehør på venstre side, et stykke nede på siden er det bilde av en rosa prinsesser ting som heter "Ryggsekk Disney" og koster 199 kr. Trykker du inn på den, så får du se de 2 forskjellige de har...

Skrevet

det har jeg også lurt på. Så jeg er i utgangspunktet på jakt etter et slags bord som poden kan ha jeg.

Skrevet

Nei,kommer ikke inn. Men hvis det er den ryggsekken fra Disney er det ikke sånn jeg mener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...