Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Er det virkelig normalt å glo åpenlyst på puppene til noen, og å kommentere folks pupper på byen sånn helt ut av det blå?!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 Ja herregud. Er du like tett i hue som puppene dine?? Alle gutter glor, sikler og snakker åpent om puppene de ser ute og overalt.
Snuppa & llillebror Skrevet 24. mai 2009 #5 Skrevet 24. mai 2009 Eh, føler at HI fikk litt spydige svar her... Men er vel forskjell fra menn til menn, jeg har og erfaring med at neon er litt løse i kjeften og kommer med kommentarer når de har fått i seg neo å drikke.
CMH Skrevet 24. mai 2009 #6 Skrevet 24. mai 2009 Gutter er utrolig facinert av pupper, og det legger de fleste ikke skjul på Men på byen i fylla er det vel helt vanlig vil jeg tro, da sier man jo sine ærlige meninger om det meste :-)
Snuppa & llillebror Skrevet 24. mai 2009 #7 Skrevet 24. mai 2009 Herregud, så mye skrivefeil jeg hadde der a... Skulle nesten tro jeg var full selv :-)) Er ikke det altså!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #8 Skrevet 24. mai 2009 Det handler vel litt om hville miljøer du går i og litt hvordan du går kledd. En med store pupper må tenke seg mer om enn en med små pupper. Sånn er det bare...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #9 Skrevet 24. mai 2009 Jeg er ikke HI, men jeg har opplevd dette: Midt på lyse dagen går jeg bortover gaten i Oslo. Jeg er kledd i vanlige hverdagsklær, ikke tettsittende og ikke utringet. Ved fortauet blir jeg oppmerksom på to godt voksne menn som sitter og kommenterer brystene til alle kvinnene som går forbi. Det er kvinner i alle aldre og fasonger som får brystene sine studert og klassifisert av disse "herrene". Ingen av kvinnene bad om det ved å oppføre seg spesielt, eller kle seg spesielt utfordrende. Vi var på vei til/ fra jobb, skole, vanlige ærender. Hurra for mannen!?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #10 Skrevet 24. mai 2009 Jeg er ikke HI, men jeg har opplevd dette: Midt på lyse dagen går jeg bortover gaten i Oslo. Jeg er kledd i vanlige hverdagsklær, ikke tettsittende og ikke utringet. Ved fortauet blir jeg oppmerksom på to godt voksne menn som sitter og kommenterer brystene til alle kvinnene som går forbi. Det er kvinner i alle aldre og fasonger som får brystene sine studert og klassifisert av disse "herrene". Ingen av kvinnene bad om det ved å oppføre seg spesielt, eller kle seg spesielt utfordrende. Vi var på vei til/ fra jobb, skole, vanlige ærender. Hurra for mannen!?
Gjest Skrevet 25. mai 2009 #11 Skrevet 25. mai 2009 Noen gjør det mer enn andre. Har to menn i vennekretsen som har det med å snakke til meg med øynene klistret fast på brystene mine, er utrolig irriterende! De fleste klarer heldigvis å se opp og holde blikkontakt da ;-) Dette er da i edru tilstand og ikke på byn...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #12 Skrevet 25. mai 2009 Ja. Desverre. Som storbrystet har jeg siden tenårene mange ganger vært gjenstand for uønsket oppmerksomhet fra menn. Jeg har flere ganger opplevd at fremmede menn har tatt meg på brystene fordi de "skal sjekke om de er ekte". Dette har skjedd på åpen gate, både på "byen", og på dagtid. Dette har jeg opplevd er "lov" for menn, og det har i stor grad hemmet meg i forhold til dem. Jeg har følt meg trakkasert, da det er meget ubehagelige hendelser for meg. Og NEI, jeg har aldri bevegd meg i "spesielle miljøer", har aldri "bedt" om det...dette har vært såkallt voksne menn såvell som guttunger. Jeg er grunnet denne "oppmerksomheten" alltid meget nøye på bekledning, og høyhalsede gensre med jakke utenpå er stort sett det eneste jeg kan ha på uten å få denne oppmerksomheten. Mitt sosiale liv har vært hemmet av dette, og den dagen jeg er ferdig med å amme mine barn, skal puppene reduseres maksimalt! Heldigvis har jeg blitt så voksen i dag at jeg tør ta igjen. Jeg lar meg ikke lenger terrorisere ute blandt folk, men det tok meg nesten 20 år å bli tøff nok til å snakke til folk på en måte som setter dem på plass. Desverre er forholdet til kroppen/brystene for ødelagt til at jeg kan ha et avslappet forhold til den.
Kyllingbein Skrevet 25. mai 2009 #13 Skrevet 25. mai 2009 Nå er jeg rimelig flat da så opplever ikke mye stirring i det området, men jeg har ei venninne som er store pupper og som også er flott å se på ellers. Hehe, det er ikke så mange som kommenterer (ikke edru hvertfall) men jeg synes det er vanvittig morsomt å se hvordan munnen åpner seg og rett og slett henger når hun går forbi. Hun kler seg ikke utfordrende men selvfølgelig i pene klær som kler henne og bysten. Hvis du opplever dette, regner med at det er derfor du skriver innlegget. Bare ignorer det. og ta det som et kompliment. Tror ikke man kan noe for det. Jeg har det på samme måten når jeg ser et sjokoladestykke:) kommentarer derimot kan man spare seg for. Bare patetiske menn som gjør det.. Og da hadde jeg nok kommet med motsvar hvis det hadde vært meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå