Gå til innhold

Trenger noen gode idéer =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på med en fyr, bor ikke i samme by, og nå har vi ikke sett hverandre på et par uker (dvs ingen sex på et par uker).. begge er jo såklart veldig kåte, og vi sender ofte lange deilige meldinger til hverandre på kveldene, hva vi ville gjort m hverandre hvis vi hadde vært sammen nå,osv..dere skjønner tegninga? :)

Nå har dette holdt på så lenge at jeg har gått tom for ting å skrive, så jeg trenger litt hjelp fra noen fantasifulle sjeler her inne;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faen for en teit, idiot og barnslig du er!!

Hvorfor ikke bare møtes og gjøre det dere har snakket om virkelig?? Så slipper dere dette tøyset! Dere må jo være tilbakestående.

Skrevet

synes vi bør klare å oppføre oss her inne! slike svar er ikke særlig hyggelige og minner mer om mobbing!

til trådstarter:

det kan ofte være veldig pirrende å sende melding til din utkårede. det piffer opp forholdet. jeg har vært sammen med samboeren min i flere år! og prøver å bli gravide. men etter å ha vært sammen i så mange år, er jo sexlivet litt annerledes. så derfor gjør vi ulike ting for å piffe det opp litt. og da kan vi godt sende hverandre meldinger.

men selv mener jeg at når man har skrevet så mye at man ikke har mere fantasi igjen, er det kanskej på tide å gjøre noe i "real life" :P

så kanskje dere burde møtes. ikke bare for å ha sex, men for å gjøre noe sammen. kanskje dra på kino, ut å spise og slikt.. dra hjem etterpå.. når dere da har hatt sex og er kommet til tilbake til hjemmet. har dere også kanskje fått tilbake litt fantasier å melde om ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...