Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Jeg har snakket en stund med en mann på nett. Vi ble etterhvert enige om at vi ville treffes. Så ble vi enige om denne helgen. Men denne helgen skjærte seg litt for meg, så jeg informerte han om det. Han ble skuffet sa han, ville så gjerne møtes. Prøvde å få til andre måter å gjøre det på. Men vi fant ut at vi fikk ta det en annen helg. Så dukket det plutselig opp en mulighet. Jeg sendte han en mld. og informerte om det, hvis han fortsatt ville. Det ville han veldig gjerne. Han skulle ta kontakt med meg dagen før (fredagen), for han var på tur. Fredagen gikk. Hørte ingenting. Så kom lørdagen, dagen vi egentlig skulle møtes. Hørte ingenting på dagtid. Utpå ettermiddagen så tikket det inn en mld. om at han hadde helt glemt meg. Han hadde kommet så seint hjem, å sovet lenge. Men han hadde jo ikke hørt noe fra meg heller sa han.. Jeg skrev ikke til han fordi han hadde sagt at han skulle ta kontakt når han kom hjem. Det skrev jeg også til han. Å fikk da tilbake at det var jo meningen. Men jeg ble ikke veldig lei meg, jeg har ikke vært sikker på om jeg ville møte han. For syns ikke vi har så mye å snakke om, men har tenkt at det sikkert er fordi vi bare har snakket på nett foreløpig. Men jeg syns det er rart at han glemte meg sånn da.. Han ville jo gjerne møtes. Han kunne jo sendt en mld. seint på fredagen å informert om at han kom så seint hjem. Man glemmer vel bare ikke sånt? Når man selv har bedt om det? Men nå vet jeg faktisk ikke om jeg skal gidde å møte han...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 tror ikke jeg hadde gitt hanen sy sjanse nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå