Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kikka litt innpå "bli gravid" forumet i det siste, og MAKAN som folk stressar der!

Innlegga handlar enten om slim i trusa, tolking av ulike uspesifikke symptom som vonde puppar, stikking her og der og på slutten står det som regel: "kan det være eggløsning? hva tror dere?"

Eller evig jamring over graviditetstestar som viser "ein svak strek", "svakt pluss" osv osv....

Damer, eg prøver å bli gravid sjølv og lurer innimellom på kva det er kroppen min vil formidla. Men ein blir faktisk ikkje fortare gravid av å driva på og stressa på denne måten. Kutt ut den evige kikkinga i trusa, senk skuldrane og nyt det som skal til for å faktisk laga ungen. Så kan ein ta ein test viss mensen ikkje kjem.

Er det nokon som kjenner seg igjen, eller er det berre eg som ikkje giddar å testa 24-7?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk takk takk takk takk takk takk!!

Jeg blir lett irritert av å lese der inne..

"kan jeg drikke? jeg har jo EL om 2 uker, og prøver jo faktisk"

aaargh!!

og de som ENDELIG ble gravid!! De hadde jo prøvd i hele 3-4 pp!!

Skrevet

Takk... Eg har faktisk tatt meg ei øl og to eit par gonger sjølv om eg kanskje hadde eggløysing då... (får kanskje skjenn av nokon no, men...) Det er forskjell på å drikka seg full og å ta eit glas til maten.

Og "stakkars" dei som ikkje blir gravid før det har gått 4 mnd!

Herregud, eg syns det er nesten uhøfleg å klaga sånn, det fins faktisk folk som strevar i årevis!!

Skrevet

NEMLIG!!!

Vi har prøvd i snart 18 mnd, men føler ikke jeg helt har rett til å klage iforhold til de som har prøvd lenger enn oss.

Men man kan jo ikke slutte å leve bare fordi om man prøver!!

Man får jo et helt vanvittig langt svangerskap hvis man skal ta hensyn til alt fra dag 1 av prøvingen.

Gjest Mylian blir trebarnsmor..
Skrevet

Hehehehehehe

endeeelig gravid

det kom en strek på testen min etter tre år - er jeg gravid :D

Skrevet

Tja... det spørs jo litt da..

Lå den 3 år før du så på den, så ville jeg tatt en ny ;)

Skrevet

Endå godt det ikkje berre var meg som hadde det sånn...

Eg ser jo for meg at dette kan ta litt tid, så ein må vel berre smøra seg med litt tålmodighet (og unngå dei mest intime innlegga på forumet).

Men huff, alle folka som brettar ut underlivet sitt på nettet! Tenk viss andre finn ut kven du er og du (gud forby) møter dei på skikkeleg... Fader, eg hadde vore so flau!

Skrevet

haha ja bra vi er fler!!!

godt å ha noen medsammensvorende ;)

da vet vi at det er flere som himler med øynene over det samme som oss ;)

Skrevet

Hehe, nå ble jeg glad. Har akkurat kasta meg ut i prøvinga (og dermed inn på forumet) og hjelpes jøsses.

Jeg blir helt matt av å lese om "jeg har murringer i magen, er det EL, HVA TROR DU??"

"Litt for sterk indisk mat", får jeg lyst til å svare. Hvordan i alle dager skal et forum gi svar på sånt?

Nå har jeg meldt meg på den der IKM uke 23, men gruer meg allerede til noen skal gi meg trøstekozeklemz som om det er verdens undergang hvis det ikke går.

Skrevet

haha ja :)

det er litt mye av den der "medlidenheten"..

Egentlig tenker de bare "HAHA da kan jeg bli gravid før DEG"

:D neida, den var stygg...

Skrevet

Men det er jo så deilig å være litt ond... Den der overdrevne medlidenheten er i hvertfall håpløs. Så det var ei som antakeligvis hadde hatt en SA, men skrev pyttsann, det går fint, vi prøver igjen, egentlig passer det bra, men svarene hun fikk var "guuuuuuud så trist å lese" og "trøstekoze mazze på deg".

Artig apropos med innlegget ditt på Bli Gravid akkurat nå, blirjegsnartmamma. Typisk når man akkurat har øst ut av seg her inne! Jaja, sånn blir det i blant :) Men det skal sies, glad du føler deg bedre!

Skrevet

haha ja jeg tenkte på det når jeg leste det på nytt!!

det var liksom en mening med det hele når jeg begynte på det, men det forsvant bare og ble et sånt meningsløst "kan alt i hele verden være symptomer på noe som ikke skjer"

haha

Skrevet

Det virker som om du, Lollik, har stor underholdningsverdi av titte der inne så da har forumet i allefall en misjon for deg. For de andre er det faktisk både underholdning, informasjon og støtte i en, for noen, laaaang prosess. Ta deg en bolle- dette er en vinn, vinn situasjon.

Skrevet

Ta deg ein bolle sjøl, sister.

Eg kan godt forstå at folk har nytte av informasjonen innpå her, og at det å laga unge kan vera ein lang prosess for mange.

Eg syns likevel det blir litt i meste laget når folk brettar ut heilt privat informasjon om slim i trusa og ømme puppar.

Sjargongen blir liksom så klein, med "koz og klemz og staaakars deg som fekk mensen, huff" eller "joho, gravid, sender masse babystøv til alle dere andre"... Er det mulig?

Men ja, det er jo forsåvidt underhaldande.

Skrevet

Jeg tar meg gjerne en bolle. Bare ingen tryller babystøv og EL-slim på den først.

Gjest Mylian blir trebarnsmor..
Skrevet

Jeg kan sende dere fødestøv når tiden er klar for det. Som kjent virker fødestøv, babystøv, elstøv og alt veldig godt. Særlig over nettet.

Virtuell kos fra

Skrevet

lol- foretrekker mine med sjokolade...

Kos, klems og god natt!

Skrevet

:-D Der fikk jeg meg en god latter, takk jenter!

Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Hehehe, dette endte opp med å bli en veldig morsom tråd! :-)

*Kaste babystøv i øynene til hele gjengen på BliGravid*

Skrevet

Ja det er mange utrolige teite innlegg, inkludert denne!!!

(Morsom lesing)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hehe, gøy lesing.

Slik som mange av de damene stresser er det ikke rart de sliter med å bli gravid...

Leste om ei som hadde hatt gubben hjemme for å ha seg. De hadde hatt seg for 2 timer siden og hun hadde allerede symtomer. I tillegg trengte hun hjelp å tyde konsistensen på livmortappen.... Etter 2 TIMER... Jeg fikk meg en god latter....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...