Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Jeg har det ikke greit! Og kommer til å ta livet mitt snart!!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 HI her... Ja, er nok noen som er glad i meg, men jeg takler ikke å leve med depresjon og angst :-( Jeg har det såååå vondt
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 snakk med noen. få hjelp. NOEN ER GLAD I DEG!!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #5 Skrevet 24. mai 2009 hva har du angst for? kontakt noen som kan hjelpe deg da. trening er fin for følelsen. prøv å jøgge. var mye deppa selv før. det hjelp med sport.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #6 Skrevet 24. mai 2009 Du er ikke nødt til å ha det vondt og slite med depresjoner og angst. Det er ikke lett å se det når man sitter begravet i dritt og alt er mørkt. Men man må bare finne hvilken retning som er opp pg begynne å grave. Plutselig er det lys og da skal du se at livet får mening! Jeg tok ikke mitt liv (selvsagt), og kan jo ikke si at jeg angrer. Av alle oss som valgte å grave fremfor å ta livet vårt har ikke angret. Det kommer ike du til å gjøre heller. Du kan få det herlig. Livet kan bli bra. Det er så mye mer enn det du ser akkurat nå, som er bare dritt! Du må finne lykken, for lykken finner ikke deg!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #9 Skrevet 24. mai 2009 Ja, jeg har det.... Vil ikke forlate barnet mitt.... Men takler ikke livet :-(
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #10 Skrevet 24. mai 2009 Dette er sikkert ikke det du vil høre men: Det er garantert mange i samme situasjon som deg, og som kanskje også har det verre. De kan være i nabolaget, familien eller vennekretsen din faktisk. Du har mange som er glad i deg og som trenger deg, selvmord er både feigt og egoistisk. Om hundre år er allting glemt heter det. Ta en dag av gangen, så vil du komme gjennom dette.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #11 Skrevet 24. mai 2009 Vet du hva? Jeg syns du skal gjøre det. Så slipper du mer smerte. Sørg for at noen du kjenner for ta vare på barnet ditt bare. Så er det bare å hoppe i det. Er så lei av syting fra slike som deg, så gjør alle en tjeneste nå.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #12 Skrevet 24. mai 2009 OK! Goodbye!! Det var dråpen!! HI - I'm out of here!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 24. mai 2009 #13 Skrevet 24. mai 2009 Hjelpetelefonen 810 30 030 Alltid åpen. Noen å snakke med, noen å skrive til.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #14 Skrevet 24. mai 2009 Nei men herrefred ikke ta deg nær av DUMME anonym over her. Drit i det. Skaff deg hjelp og snakk med noen. Tenkt på så mange som blir lei seg, og må leve med det resten av livet at du tok livet ditt. Jeg er helt sikker på at du kan få det bedre. Og vil du virkelig at barne/barnet ditt skal leve uten mammaen sin. Nei vær så snill ta tak i problemet. Du kan sikkert løse det. Lykke til. Håper du er her ennå???????
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 24. mai 2009 #15 Skrevet 24. mai 2009 Barnet ditt trenger deg....bruk det som motivasjon....
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #16 Skrevet 24. mai 2009 Feiler dere ? Det er ingen som trenger henne. La hun møte sin herre.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #17 Skrevet 24. mai 2009 Du e syk, skaff hjelp, verden har ikke godt av å ha folk som dæ vandranes rundt den. Fan som æ HATE at enkelte folk ikke eie empati, åhhh æ blir kvalm!! Æ vet at du kun skriv det hær for å provosere, men det e så jævli unødvendig å skrive sånne ting til en person som tydeligvis e veldig langt nede. Før du ane ordet av det så e du faktisk MEDSKYLDIG til at nån faktisk kan gå det ekstra skrittet... E man langt nok nede så kan faktisk sånne små ting ha STOR betydning. Tenk dæ no om før du åpne kjeften, det e ingen som e interessert i å høre at du e lei av at folk syt, drit no bare i å les innlegget da. Så kan vi som faktisk bryr oss om medmenneska svare å oppmuntre vedkommende til å skaffe hjelp. Det e faktisk mange liv som blir berørt hvis sånne som HI velge å ta sitt eget liv. Og e det hær tilfellet så e det små barn involvert. Skjærp dæ! Til HI: En veldig nær venn av meg prøvde nylig å ta sitt eget liv. Heldigvis ble vedkommend funnet før det var for sendt. Og vi er utrolig mange som er så uendelig glad for at det gikk bra! Tro meg det finnes hjelp, og den er nær. Vær så snill å snakk med noen, det hlejpe utrolig mye:) Det e mange som e gla i dæ, og hadde dæm bare vist at du hadde sånne tanka, så hadde du nok mest sansylig fått god hjelp:) Og tenk på barnet ditt:) Klem fra meg:)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #18 Skrevet 24. mai 2009 Hva feiler deg da? Kanskje du over her burde tenke samme løsning som HI. Patetisk og prøve og støtte noen du ikke kjenner, pass på deg selv da hvis du skal drive og leke hobby psykolog. Forbanna naut.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #19 Skrevet 24. mai 2009 Dra til helvete dere som snakker sånn til HI. Tenk om dere faktisk fikk en person til å ta selvmord?! Greit å ha på samvittigheten eller hva? Håper virkelig du fremdeles er her HI, og at du skaffer deg hjelp. Vet hvor jevlig det er, men du må bare tro på at du kan bli frisk,for det går an!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #20 Skrevet 24. mai 2009 Ikke forlat barnet ditt! Tenk hva du kan gjøre for barnet ditt i stedet? For alt du vet så kan det være noe fysisk som feiler deg... Kom deg til legen! Jeg var kjempedeprimert og veldig langt nede. Oppdaget at jeg hadde hormonforstyrrelser pga p-piller og da jeg sluttet med de ble jeg veldig raskt bedre. Har også hørt om andre som mangler enkelte hormoner i kroppen som gjør at man lett blir deprimert, og da hjelper det med medisiner. I sånne tilfeller "leter" man ofte etter de vanskelige tingene i livet, og man tar ting mye tyngre, man klarer ikke se noe godt i livet og alt blir svart. Ikke gi opp ennå! Det finnes alltid håp, og at du uttrykker din frustrasjon her viser at du har kampvilje. Kom deg til lege, få utredning, og få orden på livet ditt. Det er mulig. Det er fullstendig mulig!! Bare ikke forvent at det skal skje over natten og at du skal klare det alene. Det blir så mye bedre når du får litt hjelp :-)
Gjest Julie håper Skrevet 24. mai 2009 #21 Skrevet 24. mai 2009 Kjære HI, du må ikke ta livet ditt! For du kommer til å få det så mye bedre. Helt sikkert! Hold ut! Noen ganger er livet helt for jævlig. Det vet jeg mye om. Men gi aldri, aldri opp! Tenkt på barnet ditt, tenk på de du er glad i, tenk på de som er glad i deg. Tenk hvor fint livet kan bli. Send meg noen ord hvis du ønsker. Det er klart jeg vil hjelpe deg!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #22 Skrevet 24. mai 2009 Alle vet at jeg skriver for å provosere. Og HI vet det ogaå, hun tar sine egne valg uten påvirkning fra oss. Man bestemmer seg for det og vi kan ikke endre hennes holdning til dette. Så ingen kan få noe på samvittigheten for hun har ikke mot nok til å gjøre deg. Dere må huske på at de som sier de vil ta livet er veldig forstyrret, usikre, egoistiske, idioter, ensomme, uten venner, ødelagte og mindre begavet personer. Så slike bør vi ikke snakke med engang. La de leve sitt eget liv og la de ta seg ut. Man bør ikke kaste bort tiden vår på slike lavmål mennesker deSverre.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #23 Skrevet 24. mai 2009 INGEN har rett til å fortelle et menneske det er greit å hoppe i det. HI, jeg kan ringe deg. Vil du det?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #24 Skrevet 24. mai 2009 Mindre begavet? Hva er det som feiler deg?? Du er en tosk, anonyme idiot! Folk som tar livet sitt er ikke mindre begavet, men langt nede psykisk. HI, jeg snakker mer enn gjerne med deg på telefonen hvis du vil.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #25 Skrevet 24. mai 2009 jevla idiot du anonym. håper du brenner i helvete din faens fitte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå