Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 sønnen min er 2år og får stort sett alltid det vi spiser. og hans favoritter er laksefilet med urter og taco:) ble så overasket da jeg hørte at andre fortsatt gir "kjedelig" mat når de har passert 2 år.. hva gjør du?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Ungene har fått vår mat(med litt mindere salt) fra de var ca. 1 år.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 Han får alt vi spiser og er altetende, kan egentlig ikke komme på noe han ikke liker, utenom rå tomater. Det synes han er surt så akkurat det styrer vi unna selv om han jevnlig blir fristet og prøvesmaker. Lager variert og god kost. Det eneste vi innimellom gjør unntak for er når vi voksne har lyst på noe skikkelig sterkt a la chilli, da lager vi noe annet til ham. Han er nettopp fylt to år og spist samme mat som hos siden ca. 13-14 mnd.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 jeg gir storsett darreren min det vi spiser, så sant det ikke er sterkt kryddret. hun er 13 mnd.
Gjest Skrevet 24. mai 2009 #5 Skrevet 24. mai 2009 Dottera mi får det eg et, ho er veldig glad i indisk mat og mat med mykje kvitlauk. Salter aldri maten.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #6 Skrevet 24. mai 2009 gir sønnen min litt forskjellig.. litt av det jeg spiser, litt grøt og ''glassmat''. han er 1 år, men så sinnsykt kresen! vil jo ikke ha noe som må tygges. men det går vel over før han blir 18, forhåpentligvis:)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #7 Skrevet 24. mai 2009 Vi har servert det samme til barna som til oss voksne helt fra de begynte å spise fast føde. Bare uten salt eller annet krydder og selvfølgelig ikke pizza og taco og sånt noe. har aldri brukt ferdige middagsglass....
Tommage♀♂ Skrevet 24. mai 2009 #8 Skrevet 24. mai 2009 Kommer selvsagt an på hva vi har, men fra de var 1 har de for det meste fått det vi spiser. Bare salter/krydrer litt mindre. Men det er først nå (de er 2 og 3) de har begynt å spise taco, tapas osv. Men wok med masse grønsaker er favoritten hos begge, og det har vi flere ganger i uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå