Frukten og To små Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 hadde null og niks maserier med nr 1, hadde så vidt vonde kynnere. men denne natten våknet jeg opp og trodde fødselen var i gang gitt, så jeg sto opp og satt meg på pc'n. til min fortvilelse(ja), så dabbet smertene av og forsvant. så da bar det i seng igjen. etter noen timer våknet jeg på nytt og trodde at denne gangen, da skjer det! men så forsvant "riene" på samme måte, ble mildere og til slutt helt borte. så nå går jeg her og lurer på om jeg skal kjenne dette hver kveld, for i hele dag har jeg vært ødelagt av dårlig nattesøvn.. er det noen som har født kort tid etter slike maserier? leser på nett at det kan variere med flere uker :S ikke altfor morsom lesing.
Gudrun, Jason & Lillebror Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Lurer på det samme som deg, jeg... Har hatt en par-tre sånne netter de siste ukene, og også noen dager hvor jeg har trodd at fødselen har vært i gang. Men neida, det ble dårlig med fres etter hvert gitt. Med førstemann merket ingenting før vannet plutselig gikk. Jeg har forøvrig termin i dag, så jeg skjønner at jeg ikke har så lang tid igjen. For å svare på noe av det du spør om.. For meg har det pågått i et par uker nå, men ikke sikkert det blir sånn til deg )
Frukten og To små Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2009 dyster lesing hehe, par uker ja. nei det vil neppe skje her, eller jeg håper det ikke vil vare så lenge. krysser fingre for at nattesøvnen er tilbake som normalt i natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå