Gå til innhold

Hvor mange her strøk på oppkjøringa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha oppkjøring i løpet av sommeren - og er så spent;) Håper inderlig jeg klarer det!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde :)

Sto med glans på 2.forsøk da. :P

Har siden kjørt feilfritt i 16 år, så var nok nervene som tok overhånd. Hehe..

Lykke til!!

Skrevet

Jeg strøyk ved første forsøk. Gikk fint andre gangen, da:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

støyk på første, ja! Men sto andre gang :)

Skrevet

1 gangen bestemte jeg selv at NÅ vil jeg ha oppkjøring! Strøk med glans... 2.gangen bestemte kjørelærer at jeg var klar, og strøk så vidt (sensor var ekstremt pirkete, og jeg strøk på filleting). Hadde ny oppkjøring en uke etterpå, og sto :)

Skrevet

Det er..*kremt*..17 år siden, men jeg strok på forste oppkjoring.

Måtte så sinnsykt tisse husker jeg. Hadde helt vondt. Var nesten tilbake til parkeringsplassen. Siste lykryss ca. 300 m. fra biltilsynet klarte jeg og kjore på rodt lys, med tunga rett i munnen for ikke og tisse på meg......

Skrevet

Strøk første gangen, sto med glans to uker senere. Var nok nervene som tok overhånd for jeg var mye roligere andre gangen (da kunne det jo ikke bli stort verre ;-))

Skrevet

Både jeg og mannen strøk på første oppkjøring :oD

Skrevet

jeg strøk de 2 første gangene pga filleting. 3 gangen hadde jeg med kjørelærer + sensor å sto med glans:)

Skrevet

Har strøket 2 ganger, første gangen trøtt og ukonsentrert pga. barn som hold meg våken halve natta.

2. gangen feilbedømming av fart av motgående kjøretøy når jeg skulle inn på veien.

Skal i lden igjen ganske snart, og håper det går bedre denne gangen....

Skrevet

Jeg har strøket 2 ganger nå ny oppgjøring i juli 8-)

Dere som har stått 2 uker etterpå når var dette? Nå må man jo vente i 4 uker:/? :(

Masse lykke til ! Håper du klarer det er så ufattelig kjipt å styke

Skrevet

Strøyk første gang :( da satt sensoren i flere minutter å tenkte om jeg skulle stå eller ikke. Så sa han: "hmm er veldig usikker her altså, men egentlig så mener jeg at du absolutt ikke er klar for dette og at du bør bruke sommeren til å øve mer og komme tilbake på høsten"

Jeg ble seff dritskuffa :( hadde noen småfeil, ingen alvorlige\store.

Kjørelæreren min ble oppgitt og mente at han aldri hadde sendt meg til oppkjøring hvis jeg ikke var klar. Og at det bare var tull at jeg skulle ta flere kjøretimer. Da fikk jeg selvtillitten tilbake og meldte meg opp til ny oppkjøring som var 5 dager etterpå og stod uten noen feil :)

Var nok bare ekstra nervøs første gangen så derfor gjorde jeg litt feil.

Skrevet

Jeg strøk på første, men stod på andre.

Skrevet

Strøk 2 ganger, hadde første gang ei skikkelig snerpete sensor-bitch.

Andre gangen vet jeg faktisk ikke hva jeg strøk på, men da jeg kjørte opp 3 gangen så sensor på meg og lurte på hvorfor i alle dager jeg hadde strøket tidligere!

Hadde vel 3 oppkjøringer iløpet av litt over en mnd tror jeg det var. Er 13 år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...