Mommy♥Leon09 Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Tenker på å kjøpe en Emmaljunga edge duo, og lurer på om noen vet hvor mye man kan spare på å kjøpe den eller andre vogner i Sverige:)
Gjest Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Jeg kjøpte Emmaljunga city (tror den heter det...) Understell, babybag, sportsdel, stelleveske, myggnetting, regntrekk og vinterpose i Sverige nå i helga. Fikk alt for 7.800 svenske kroner. Tror vi sparte en del på det Kursen kommer jo i tillegg
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 Jeg skal bestille emmaljunga modial duo vogn, og har regna ut at jeg sparer ca 2500 kr ved å bestille den i sverige
Mommy♥Leon09 Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2009 Tusen takk for svar:) Greit å vite om det lønner seg eller ikke:D
okt09 Skrevet 24. mai 2009 #5 Skrevet 24. mai 2009 Bare en liten ting å tenke over før man handler vogn i Sverige. En venninne av meg gjorde akkurat det. Etter en tids bruk viste det seg at det var noe feil med vogna, så hun måtte dra tilbake til forhandleren i Sverige for å reklamere på den. Pengene hun i utgangspunktet hadde spart, ble ikke så mye etter nok en reise....
nesten30 Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 Hei Har undersøkt prisene på Emmaljunga city med citybag, stelleveske, fotpose, myggnett og regntrekk........ sparer mellom 1500 og 2000 kr i forhold til Norske priser. Vi skal helt klart kjøpe vognen i Sverige:) Hørte av en kollega i går at de hadde kjøpt bilsete i Sverige og spart mye penger på det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå