Alba44 Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Grå/svart? Hadde en fra Skeidar som jeg tror het det..
Alba44 Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 Nei, den het Bari den jeg hadde, men i og med at den du ser på er fra Bohus så er det sikkert ikke den samme
anjaslilje Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2009 hvordan var den sofaen du hadde da? kan jo hende den er lik.
Alba44 Skrevet 24. mai 2009 #6 Skrevet 24. mai 2009 Den jeg hadde var av veldig dårlig kvalitet. Reklamerte til Skeidar flere ganger uten hell, så kvittet oss med hele skiten. Hehe...Trekket nuppet noe forferdelig, sofabein som røk tvers av og puter som mistet helt fasong. Handlet på Møbelringen neste gang og er storfornøyd med den sofaen vi har nå
Alba44 Skrevet 24. mai 2009 #7 Skrevet 24. mai 2009 Søkte etter Bari på Bohus side og det er ikke den jeg hadde
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 24. mai 2009 #8 Skrevet 24. mai 2009 jeg har hatt bari, og jeg sier bare STYR UNNA!!! den er noe drit! den blir nedsitti og vond å sitte i på kort tid.. jeg har hatt to stykker og de var like elendige begge to... reklamerte og fikk ny en gang, men den andre ble like elendig etter en til to mnd.. reklamerte på ny og fikk velge en annen modell, valgte plaza og er kjempe fornøyd med den.. i Bari er ikke skumgummien punktert og det gjør at den mister spensten ganske fort.... STYR UNNA!!!
anjaslilje Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. mai 2009 huff da hørtes ikke helt bra ut... :/ den er jo så fin også... hmm ble usikker nå ja. var kvaliteten ok ellers da? Tenker på stoffkvalitet osv.
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 24. mai 2009 #10 Skrevet 24. mai 2009 nei den ble veldig nuppete...den er ikke verdt pengene.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå