Gå til innhold

Er Hunderfossen en fin plass for 2-åringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt som blir 2 i juni og får besøk av svoger og hans lille familie som også har en 2-åring (gutt). Vi bor på Hamar og prøver å tenke ut noen koselige små ferieutflukter... Hvordan er Hunderfossen med tanke på 4 voksne og 2 gutter på 2 år? Er det evnt andre alternativer rundtom i Hedmark/Oppland som kan være noe for oss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes at Hunderfossen er greiere for litt større unger.

Vil heller anbefale Lilleputthammer og Lekeland på Hafjell. Vi var der i fjor, men en på 1, og en på 5, og begge to storkosa seg! :) Veldig koselig på Lilleputthammer, men karuseller, klatrestativ, elbiler, liten bergogdal-bane, lite pariserhjul, veteran-tog, barnas bok-by og masse mere. Lekeland er og kjempegøy for aktive gutter, og fint hvis det skulle begynne å regne. Du kan kjøpe kombinert inngangsbillett til begge deler, det blir billigere. :)

God ferie! Hilsen utflytta Hamarsing... :)

Skrevet

Nei det vil jeg ikke påstå. Var i hunderfossen i fjor da sønnen min var 2 år, og det var nesten ingenting han fikk til å være med på. Men dagen etter var vi i Lilleputthammer, og det hadde han mye større glede av! :)

Skrevet

Har også fått høre at Lilleputthammer er veldig fint for de i den litt mindre aldersgruppen. Tenkte oss dit selv i sommer.

Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldinger. Har nå vært inne på nettet og lest litt om Lilleputthammer. Virker som en fin plass for de små. Lilleputthammer var ikke i mine tanker i heletatt, men nå surrer det gode tanker i hodet mitt:) Får høre med svogers om hva de tenker. De kommer langveisfra så kanskje de har veldig lyst til Hunderfossen (?). Nå vet jeg i allefall at det blir tur til Lilleputthammer en gang i sommer!! Enten i stede for, eller i tillegg:)

Skrevet

Jeg vil absolutt anbefale dere Amadeus parken!! Vi var der med sønnen vår og et annet vennepar med jevngammel unge i fjor, da var gutten vår 1,5 år. Vi skal definitivt tilbake dit i sommer!

Det var en kjempesuksess! Gutten vår lo og lo og lo! Det er masse dyr der som man kan mate, og dyrene er snille og veldig kontaktsøkende når du kommer der med kraftforposen som du får kjøpt ved inngangen.

Amadeus-parken ligger ved Tangen i Stange Kommune, ca 25km sør for Hamar.

http://www.amadeusparken.no/

Skrevet

Amadeusparken er fin ja:) Skal innom den i år også, så absolutt!! Ser ut til at det blir Lilleputthammer på oss... Ut i fra det jeg leser og ser på nettet så virker det som den perfekte plassen for oss denne sommeren:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...