Gå til innhold

25 uker på vei..er dere blitt tungpusta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler babyen (og magen) presser så mye oppover at jeg blir skikkelig tungpusta. Mitt tredje svangerskap..og synes det er tyngre denne gangen enn tidligere..

Klarer ikke sitte skikkelig på en stol engang, må lene meg bakover.

Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det også sånn en stund. Det var sånn at jeg måtte lene meg bakover i stolen med hendene over hodet, for å få puste godt. Særlig etter jeg hadde spist. MEN det ble utrolig nok bedre. Babyen skiftet stlling, eller noe sånn. Håper det blir bedre for deg også.

Skrevet

Jeg er også ganske tungpusta, men det har sammenheng med lavt blodtrykk. Hvis jeg får brå blodtrykksfall blir det ekstra ille, for da får jeg hjertebank med raske, harde og urytmiske slag samtidig som jeg blir vanvittig tungpustet og som regel svimmel. Men jeg er forsåvidt hele tiden mer tungpustet enn jeg normalt er. Jeg er forresten i uke 27.

Skrevet

Ja, jeg føler jeg har blitt litt tungpustet. Er nå i uke 27, men det begynte vel for en uke eller to siden.

Det er ikke slik hele tiden, men syns jeg oftere må lene meg bakover og strekke ut magen.

Dette er mitt andre svangerskap, og jeg kan ikke huske det ble slik så tidlig forrige gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...