Gå til innhold

Noen kjentfolk igjen her nå da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært borte lenge nå. Hadde vært hyggelig hvis noen av dere gamle kjente var her :-)

Har sett deg da, Alva...enda en på vei ser jeg...koselig!!

Samme gamle her inne ser jeg ;-) Jfr. barnehage-debatt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker deg fra Bli Gravid i 2006...samme 'maja mor'? Jeg hadde et annet nick den gangen da, så du husker nok ikke meg. Jeg tror vi fikk barn samtidig, aug.2007?

Skrevet

Hei :-)

Ja, det er meg! Lurer veldig på hvem du er da ;-)

Skrevet

USAmamma ;-)

Skrevet

Hei, Maja Mor!

Jeg husker deg :-D

Har etterlyst deg på "Savnet"-lister også. Hehe..

Hvordan er det med deg?

Skrevet

og jeg husker deg ;-)

Skrevet

Kjenner igjen nicket ditt :o)

Jeg var "iskaffe" før...

Skrevet

Jeg tror jeg husker deg da jeg var på BiM mens jeg gikk med nummer to..Huske ikke om det var du som hadde en "donor",- en kompis som skulle "Hjelpe" deg,- eller om jeg blander deg med ei som stadig greide å bli gravid men alltid mistet...

hvem av de er du, har du barn nå og om du er "først-nevnte,- ble "donoren" mannen i ditt liv kanskje ??

:o)

Mulig jeg bare er helt på jordet her altså :o)

Skrevet

Hei Alba :-)

Så hyggelig at du også er her da. Ble så gårdig lei av mye her inne, så jeg holdt meg unna. Titter innom nå og ser at det er det samme gamle, men også at kloke Alva tar igjen og får ting på kjøl igjen ;-)

Jeg har det fint. Er jo slitsomt å være alene med 2, og det blir ikke fler på meg, det er helt sikkert hehe.

Har du sett noe til Trine her, husker ikke helt hva hun hadde som nick...

Så forresten at Gøril hadde fått et nytt barn, så utrolig hyggelig å høre, tenker mye på dem.

Hyggelig å "se" deg :-)

Skrevet

Ja, husker deg USA mamma :-)

Skrevet

Heisann!

Jeg er "Donor-Maja" hehe....nei, donor er ute av vårt liv og det har gått som planlagt, han gjorde sitt og stakk ;-) Vel, tok jo 14 pp'r før lillegutt kom...

Ingen mann i mitt liv enda, har nok med meg og mine barn :-)

Hadde du et annet nick før?

Skrevet

Jeg husker deg iallefall Maja Mor :) Tenkte på deg for ikke lenge siden faktisk! Hadde nicket WonderBelly før, men var ikke en "ordentlig" dibber ;)

Skrevet

Jeg husker i alle fall deg fra BliGravid, men om du husker meg er vel en annen sak. Fikk selv ivf-baby i februar i år, så det tok tid her også (begynte å prøve i starten av 2006) :o)

Skrevet

Så hyggelig at du tenkte på meg da :-)

Jeg dibbet for mye og ble lei hehe. Hadde lyst til å se om noen kjente fremdeles dibber ;-)

Skrevet

Er vel det samme gamle her, ja. Mange nye da. Er innom av og til, men på langt nær ikke så mye som før. :)

Kan tenke meg det er slitsomt å være alene med to..

Eldste hjelper vel sikkert til litt, men det blir jo ikke det samme som å dele ansvar med en annen voksen.

Tenk nå er gutta våre snart 2 år også :o)

Bare et par uker igjen til feiring her ;o)

Utrolig hyggelig at Gøril er blitt tobarnsmamma :-D :-D

Trine er det lenge siden jeg har "sett".

Hun ventet nr 2 sist jeg så henne her inne.

Fint å "se" deg også, Maja -Mor! :)

Skrevet

Oy, ja, det tok sin tid! Vanskelig med den ventetiden, det er helt sikkert.

Joda, jeg husker deg Yaddaline :-)

Skrevet

Hadde vel annet nick, men var mest anonym..Var jo på tiden man kunne være anonym på BiM...14pp ja..Jammen var han utholdende han donoren da....Husker det var litt "styr" da han skulle reise bort til USA,, eller noe sån for en periode :o)

Ja, ja, bra historien fikk happy ending da..;o)

PS,- ER det ikke dager du ønsker dere var to om ungen :o) For JEG har dager jeg er dødstakknemmelig for at VI er to :o) Men når man er innstilt på det er det kanskje noe annet.

Skrevet

Joda, han var i ferd med å flytte over there for jobb, men så snudde lykken min seg. Herregud for en periode.....makan til mas hehe!

Jo, jeg er dødssliten og det er veldig vanskelig å være helt alene. Men jeg har ikke noe valg, jeg klarer det nok til slutt :-)

Kan skrives mer en annen gang, må stikke nå ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...