Gå til innhold

Æsj, jeg er så kvalm hele tiden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 31+6, konstant kvalm, forstoppet, ingen matlyst og kjempesliten. I dag begynte jeg å storgrine da mannen skulle på jobb og jeg måtte bli alene med han på snart 3 en hel ettermiddag...

Noen andre som føler seg energiløse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, spesielt hvis jeg har vært på jobben.. sover 3-4 timer når jeg kommer hjem i tillegg til hele natten! Ingen matlyst her heller, må tvinge i meg mat i tillegg til halsbrann. Men er alene på dagen da jeg har hverken andre barn og en mann som er ute på jobb.. turnus. Så kan styre dagen selv.. Men gleder meg stort til permisjon! 5 og en halv uke igjen nå..

Skrevet

Ja, ukedagene er egentlig bedre for meg. Da er nemlig han fra før i bhg, jeg skal lese til eksamen (men kan hvile når jeg må) og mannen jobber eller passer på meg. :)

Halsbrann har jeg heldigvis kun sporadisk og bare når jeg har drukket mye. Glad for det.

Skrevet

Ja,sånn har jeg det også om dagen. Vært kvalm konstant i 2 dager nå samtidig med halsbrann. Grusomt ekkelt! Prøver å få i meg litt mat,men ingenting smaker,så bare kaster det.. Ikke noe plass til mat i min mage virker det som..

Skrevet

Håper jeg bare får tilbake den normale kroppen min når jeg er ferdig med dette svangerskapet... kanskje ikke med engang, bli deilig å få en kropp som jeg forstår!

Skrevet

Kjenner meg igjen ja..

Er ikke så kvalm lengre selv om det skjer innimellom,men jeg er forferdelig sliten.når kvelden kommer er jeg helt skutt,og da som det egentlig er tid for å få gjort ting.

Mannen min er offshore nå og det har aldri før vært så tungt som denne gangen.med en aktiv 7 åring som deltar på alle slags aktiviteter og en trassig 2,5 åring som gjør alt motsatt av det jeg sier så blir ikke dagene noe særlig bedre...

Men det går heldigvis mot slutten nå,så ser frem til det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...