Gå til innhold

Her er verdens flotteste brudekjole til salgs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med tungt hjerte selger jeg min dyrebare og fantastiske brudekjole...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var veldig fin ja, men tror kanskje at det var litt feil med hvit bakgrunn på bildet, ser nesten ikke kjolen:) Men den var lekker, akkurat sånn kjole jeg er på utkikk etter ( og skal bestille fra kina nå..bare billigere;)). Håper at du får solgt kjolen:)

En annen ting, du bør sette ned prisen til halv pris:) er mange mange kjoler der ute på finn. Bare et tips:)

Skrevet

nydelig kjole og en bra pris, har sendt deg mail

Skrevet

så fint for deg at du får den fra kina da!!

hvis du ser på hva jeg selger til den prisen så ser du at det er hall pris totalt! Bare et tips ;)

Skrevet

Hei=) veldig fin kjole. Husker du hva modellen heter? Helt nyyydelig!

Skrevet

Det er godt over 2000 brudekjoler til salgs bare på finn.no, og man får ganske fine NYE kjoler for 9000 kroner - bare et tips...

Skrevet

Synes den kjolen var ufattelig stygg, jeg... Hvor blir det av bruden i den, liksom?

Godt man har forskjellig smak, ja!

Skrevet

Det betyr vel bare at den var latterlig overpriset i utgangspunktet, det...

Skrevet

Du skal være litt forsiktig med betegnelsen "verdens flotteste".... desidert det grusomste jeg har sett av brudekjoler hittil! Fatter ikke at noen kan velge seg ut noe sånt... Lykke til med salget!

Skrevet

Jeg ville ikke ha tatt det så tungt å bli kvitt den fysaken du kaller brudekjole.

Stoffet ser ut som det er veldig billig også, og gjør at hele kjolen ser ut som en kjip kake!

Skrevet

I alle dager?? Hvorfor være så slemme da???

Damen var meget fornøyd med kjolen sin, og syntes hun var en kjempe-vakker brud...

Dersom dere andre synes noe annet så kan dere vel holde det for dere selv????

Skrevet

Jeg må si det var en stiv pris i grunn...

Jeg har kjøpt nesten tilsvarende kjole fra kina. Den ble sydd etter mine personlige mål.

Jeg betalte ca 3400kr inkl. porto for:

Kjolen, underskjørt, tiara, stømpebånd, og sjal

Men det er vel opp til hver å en hvor mye de vil bruke..

Skrevet

herregud for stygge folk her inne asså!

hun sier jo at det er en Agape kjole og det er halv pris. Da er det vel opp til hver enkelt hvordan kjole de vil ha?!! Noen vil ha ekte merke mens andre "nøyer" seg med billig utgaver.

Hold munn hvis dere ikke har noe fint å si!

Kjempe fin kjole, lykke til med salget!

Skrevet

Kjolen så flott ut, men du skulle brukt noe annet en hvit bakgrunn. Ser ikke detaljene så godt når det er hvit bakgrunn, lykke til med salget

Skrevet

Men, hun bør ha kvittering på kjolen så folk ser at det er en ekte agape kjole.. Veldig lett å få en helt lik kjole sydd til under 1/14 av prisen. Jeg,personlig hadde aldri betalt så mye for en kjole. håper at du får solgt den:)

Skrevet

Det er vel merkelapp inni da..;-) Ikke min stil i det hele tatt, men hjelpe meg for noen kommentarer da! Hva er vitsen? Ikke alle har lik smak, og om den er overpriset vil hun jo merke hvis det ikke er noen som vil ha kjolen, er ikke nødvendig å være så stygge i kommentarene likevel. Er ikke all som vil ha billig-kjole fra Kina heller da...jeg vil nok tro at det er visse forskjeller på merke-kjolene og de som blir sydd i Kina for en slikk og ingenting...Lykke til med salget!

Skrevet

Nei, vet du de kjolene som man bestiller fra dhgate-blir faktisk kjøpt av norske butikker og! Så de er like mye "billigkjoler" som de man finner i de fleste brudebutikkene(snakker ikke om agapekjoler). Så det er heller dere som ikke tørr å bestille derifra,som taper på det:) Så feks kjolen jeg har bestilt,på en norsk nettbutikk (som bestiller fra dhgate)til den nette sum av nesten 10 tusen. Dvs en forkjenelse på over 9tusen det! 9tusen kroner spart på å ta direkte kontakt med produsenten.Hvor sykt er det da liksom?.. synd at ikke flere er klar over det..

Skrevet

Er noe med det å vite hva en får også. En venninne av meg bestilte kjole sydd i Kina og dæven for en skuffelse! Den var helt annerledes enn bildet og stoffene var dårlig kvalitet i forhold til kjolene hun hadde prøvd i brudesalonger. Hun endte opp med å måtte kjøpe ny kjole i brudebutikk så hun skulle bli fornøyd...

Hvilke "billigkjoler" finner en i brudebutikker da? Siden du skriver, ikke Agape...Pronovias, San Patrick, La Sposa, Linnea Rafaelli, maryelise?

Skrevet

Ja da har hun valgt feil selger, og feil nettsted...dessverre for hun. Dkgate er nettstedet hvor de fleste butikker handler fra,der det er best service,pris og best produkt.

F.eks:

torunns drømmekjoler

Skoglunds brudekjoler & accessories (også kjent som ninaskjoler.no)

Folk velger jo det de selv vil, men det er jo greit å opplyse folk om at de kan bestille direkte fra skredderen-så slipepr de å betale mellommannen om du skjønner?

Skrevet

Mente selvfølgelig dhgate..og ikke dkgate;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...