Alenemamma :) Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Gutten min måtte hjem fra bhg på mandag pga diarre, på fredag var diarene borte, men han besjer fortsatt mye(men normal besj) og blir fort sår, han har hatt 3 bleier i dag og blitt ganske sår(jeg er syk så lukter ingenting :`( ) Har klint på med zinksalve og det hjelper. Ville dere send i bhg selv om han var rød?
Gjest Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Kjøp Inotyol på apoteket - mye bedre enn sinksalve da burde det også være greit med bhg..
*smula* Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 Gutt med rød stump kan fint gå i bhg hvis det ikke hindrer han å gjøre det de skal gjøre i bhg. Hvis han trenger spesialbehanding f.eks ikke kan sitte, ikke kan være ute - ville jeg holdt han hjemme. Send med zinksalven og klar beskjed om at han må skiftes på ofte og smøres - det klarer de ansatte fint.
Alenemamma :) Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2009 takk for tips, skal kjøpe den kremmen:) Joda han kan sitte og løpe og alt:) topp form, men han klagde seg litt i dag tidlig men zinken har hjulpet veldig, Da sender jeg han i bhg uten dårlig samvittighet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå