Gjest Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Sønnen min er skremmende lik faren sin. Så lik at jeg tar meg i å kalle han ved farens navn med jevne mellomrom.
De tre gull Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 Nr 1 som er jente ligner ikke på noen av oss.Merkelig?? Nr 2 som er gutt er lik på meg. Nr 3 som er jente ser ut som er snytt ut av nesen til faren..
Gjest Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 Begge ligner mest på meg, men minsten er veldig lik :-)
Gjest Skrevet 24. mai 2009 #6 Skrevet 24. mai 2009 Eldste har lignet mest på faren, men synes han er blitt litt mer lik meg nå selv om han fortsatt ligner mest på pappaen sin. Mellomste har mest fra min side av slekten. Minstegutten synes jeg ikke ligner så veldig på noen av oss, er seg selv og en god blanding :-) Lillesøster i magen kan se ut for å ligne minstegutten ut i fra 3D bildene fra ultralyd, alle som har sett dem sier at hun ligner veldig på minste med nese, munn, hodeform osv.
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 24. mai 2009 #7 Skrevet 24. mai 2009 begge ligner veldig på meg, ser ingenting fra faren i de
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 24. mai 2009 #8 Skrevet 24. mai 2009 Førstemann (gutt) på faren Andremann (jente) på meg )
erteposen + 4 Skrevet 24. mai 2009 #9 Skrevet 24. mai 2009 Mine gutter ligner nok mest på meg i ansiktet, men kroppen er farens. De blir nok høye og hengslete, men min familie er mer spenstige "turnere".
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 24. mai 2009 #10 Skrevet 24. mai 2009 Nr 1 ein gutt lingna veldig på pappan sin med ein gong han var født, også drog det seg over til meg og faktisk mamman min. Såg på barnebilder av ho og eg såg så mange trekk der som sønnen min også hadde;) Ser ut til at han blir stor som farfar, han har genene og sko str er større hos han enn pappan hadde når han starta på skulen.....gutten min er 5år nå.... Jenta mi er meire lik på pappan, men har hårfargen frå mi side. Ho har også temperementet mitt og eg kjem til å slite med det fram over.......ser meg sjav allereie nå og ho er bare 3år....... Ho blir nok lik farmor i str, lita og nett Er det nå men hissig og raud håra;)
Gjest 5 andre Skrevet 24. mai 2009 #12 Skrevet 24. mai 2009 Begge er som snytt ut av nesa på faren! Har til gode å høre noen som synes de har likheter fra meg
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 24. mai 2009 #13 Skrevet 24. mai 2009 Lillemor er en salig blanding av oss begge, veldig vanskelig å se hvem hun ligner mest på Men er hun er VELDIG lik tippoldefaren sin som baby
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 24. mai 2009 #14 Skrevet 24. mai 2009 Eldste ligner meg som liten på en prikk. Minsta har litt fra oss begge, men kanskje mere fra faren sin.
Twintipp og himmelblå Skrevet 24. mai 2009 #15 Skrevet 24. mai 2009 Han ligner på min pappa:-O Helt lik på alle barnebilder.. skremmende!
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. mai 2009 #18 Skrevet 24. mai 2009 sønnen min er som snytt ut av nesa på faren, men er også veldig lik søstra si! Og de har ikke samme far engang... hehe Så dem må vel egentlig ligne på meg, da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå