Gå til innhold

Da var sydenturen solgt til ei anna:( sukk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vert oss legen som frarådet meg på det sterkeste å ikke reise til Tyrkia vist eg ville være på den sikre siden, har jeg solgt billetten til ei anna som blir med.. litt trist.. men samtidig så vet eg at det kommer flere turer senere, og at jeg kommer til å ha en babys i januar:D

måtte bare få ut et lite sukk:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ble du fraråda??

Skrevet

Syns det er synd legen din fraråder deg å dra på ferie. Nå vet ikke jeg om det er no spesiell grunn for dette.

Men kom hjem fra Tyrkia i går kveld. Er i uke 22 nå. Og turen har vært helt fantastisk. Angrer ikke på at jeg dro, men har heller ikke hat helsepersonell som har frarådet meg å dra.

Kun blitt bedt om å være forsiktig med kuleis, salater(rå frukt og grønnsaker), vann fra kran og klorbasseng.

Men du får ta deg en skikkelig kosetur med babyen din når den er født. Er alltid kjipt å måtte avlyse ferie.

Skrevet

Hvorfor anbefalte han deg å ikke reise da? Noe spesielt?

Eg har selv hvert i Bolivia, Argentina, Brasil + flyturen hjem igjen da eg var gravid sist, og det var ingen som ikke anbefalte meg det:) Kom hjem da eg var nesten 3 mnd på vei. Blir nok litt reising i dette svangerskapet også...

Så lenge man tar sine forhåndsregler er det ingen grunn til å ikke reise har eg alltid fått høre.

Skrevet

er det ikke fordi det er noen bakterier som er farlige for gravide kvinner i de typiske syden-landene? jeg vet om flere som har måttet avlyse sommerferiene sine fordi legene har frarådet ferie under svangerskapet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...