Gå til innhold

forsök nr.2 på Riksen uke 38

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kom mensen tilbake 4 uker etter revisioen(MA uke 8+2). sä nä had jeg fått reservert uke 38 til uttak/innsetting.Blir ICSI denne gangen,kun ett egg av 7 ble befrukta ved 1 ivf forsøket vårt I mars.Men det holdt med det ene egget,ble gravid:)men mista....hatt det jævla tøft,of sliter fortsatt en kamp mot tårene när temaet nevnes eller ser andre gravide...jeg skulle vært I uke 14 nä og gätt sommeren I møte med voksende mage,men gleden ble knust..prøver nä ä se fremover til spraystart I midten av august-gleder meg faktisk til ä sette I gang igjen..masse lykke til alle sammen;);)I'm back!!! Og nä vil jeg lykkes;);)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Vil bare ønske deg masse masse lykke til med det neste forsøket. Tro meg, jeg vet hvor vondt det er når en mister. Har mistet 9 stk selv. Men det skal lykkes, ikke gi opp! Godt at du gleder deg til å starte på igjen. Prøv å kos deg i sommer, så er du tilbake i prøvekarusellen med ny og masse energi. Lykke til!!!

Klem fra en sliter i mange år som endelig har lykkes :o)

Skrevet

Hei:)

Tusen tusen takk for gode ord:):) det er godt å få noen trøstende ord av andre som faktisk vet akkurat hvordan jeg har det akkurat nå:)

Gratulerer masse med tvillingsvangerskapet, så gøy(og fortjent!!).

Når har du termin?

God sommer og kos deg med den voksende magen:)

Klem til deg fra meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...