snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Da kom mensen tilbake 4 uker etter revisioen(MA uke 8+2). sä nä had jeg fått reservert uke 38 til uttak/innsetting.Blir ICSI denne gangen,kun ett egg av 7 ble befrukta ved 1 ivf forsøket vårt I mars.Men det holdt med det ene egget,ble gravid:)men mista....hatt det jævla tøft,of sliter fortsatt en kamp mot tårene när temaet nevnes eller ser andre gravide...jeg skulle vært I uke 14 nä og gätt sommeren I møte med voksende mage,men gleden ble knust..prøver nä ä se fremover til spraystart I midten av august-gleder meg faktisk til ä sette I gang igjen..masse lykke til alle sammen;);)I'm back!!! Og nä vil jeg lykkes;)
melina, glad mamma Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Hei hei! Vil bare ønske deg masse masse lykke til med det neste forsøket. Tro meg, jeg vet hvor vondt det er når en mister. Har mistet 9 stk selv. Men det skal lykkes, ikke gi opp! Godt at du gleder deg til å starte på igjen. Prøv å kos deg i sommer, så er du tilbake i prøvekarusellen med ny og masse energi. Lykke til!!! Klem fra en sliter i mange år som endelig har lykkes )
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2009 Hei:) Tusen tusen takk for gode ord:) det er godt å få noen trøstende ord av andre som faktisk vet akkurat hvordan jeg har det akkurat nå Gratulerer masse med tvillingsvangerskapet, så gøy(og fortjent!!). Når har du termin? God sommer og kos deg med den voksende magen:) Klem til deg fra meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå