FrøkenSprøken Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 ...nå har jeg begynt å blø. Jeg fikk plutselig skikkelig sterke smerter i magen, og gikk på do for å sjekke. Fikk litt brunlig utflod på papiret. 20 sek senere omtrent rant det blod ut av meg. Sitter her med skikkelig sterke smerter, så det var kanskje en tidlig SA. Men uansett, så vet jeg at jeg virker, da... Enten var jeg fakisk gravid, var jo en uke over IKM, ellers er det bare mensen som er litt treig. Bare så rart at jeg har så sterke smerter, og at de kom så plutselig, OG at jeg PLUTSELIG begynte å blø... Fy faen, jeg har voooondt! Må jeg til legen, eller trenger man ikke det? Det kommer vel ut av seg selv når det er så tidlig? Og det kan jo bare være mensen også... Jaja... greit nok. Da er det ingenting å tvile på. Det blir ikke baby i januar. Greit å slippe å tenke på det nå i eksamensperioden. Så satser vi heller på februarbaby:)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 huff da.. det var trist å lese.. men det trenger ikke å være tidlig sa vist det er noen trøst.. det kan være at du har hatt en liten hormonell forsinkelse pga innvendig stress eller lignende da er det veldig vanlig med sterkere blødninger da slimhinnene er blitt ekstra tykke og mer smerter som følge av at det er mer blod som skal gjennom mormunnen... stor trøste klem og lykke til neste pp. ps viss du gjør 8 tall med hoftene i ca 10 min både forover og bakover og oppover så vil det roe smertene litt
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 Kjipt ja.....men! Nå e da kroppen i det minste klar for ein ny pp 1 uke over ikm sjøl..og begynt med biiiittelitt rosa på papiret i dag..så..me får nå se ka som skjer :-| Godt hende min skjebne blir lik din her asså! Men, så lenge du ikkje blør enorme mengder (en skjønner når det e enorme mengder!) så trenge du nok ikkje no legebesøk. Og det kan jo bare være mensen og..men med tanke på at du hadde strek på testen din og så langt over ikm så hørres det veldig ut som ein tidlig sa... (som oftest e lutealfaser over 18 dager graviditet...hvis en vett når og om en hadd el da så klart! men det finnes alltid unntak, men...som oftest..) Så kanskje neste pp e perioder for dåkker då
Lotta2010x2012 Skrevet 24. mai 2009 #5 Skrevet 24. mai 2009 Trist, men det er jo som dere sier, da vet du jo at dere fungerer:) Så lenge du ikke blør mer enn 2-3 bind i løper av 3 timer, er det ikke farlig, men gjør du det, kan det være farlig for deg. Og så skal du passe på at du ikke får feber og sånn... Men uten om det er det ikke stort de gjør.. Jeg har valgt og ta innvendig ul privat for å se om alt står bra til inni der, mistet selv for en uke siden. Fikk ikke ul av legen siden jeg ikke hadde vondt.. Lykke til, og håper spiren sitter for dere snart!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 24. mai 2009 #6 Skrevet 24. mai 2009 Det var trist å lese. Satser på at det blir en februar baby på dere
FrøkenSprøken Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. mai 2009 Det er ikke så trist egentlig. Bare lurer sånn på hva jeg skal si til mannen min? Han og guttungen har vært hos svigermor i helga, og de kommer hjem i kveld. Jeg har ikke sagt noe om testen i morges heller. Ville vente til han kom hjem, så jeg kunne si det personlig... Om det er en tidlig SA, er det et tegn på at jeg fungerer, og blir lett gravid, og hvis det bare er en litt heftig mensen, så kan vi jo regne med EL om to uker, og da har vi jo en ny mulighet:) Jeg var redd for at jeg måtte vente i flere mnd på å få tilbake mensen etter at jeg tok ut spirallen, men det slipper jeg jo å bekymre meg for nå Så det er da egentlig helt greit:) Bare vondt... Skal prøve 8-tall, kan jo være det hjelper. En is og røyk på balkongen kommer også til å hjelpe, tror jeg. Skal kose meg med det nå Så slipper jeg å slutte å røyke midt i eksamensperioden også. For det måtte jeg jo ha gjort hvis jeg skulle hatt baby... Men hva skal jeg si til mannen, da?
på'an-igjen? Skrevet 26. mai 2009 #8 Skrevet 26. mai 2009 Har eggløsning denne uken tror jeg, er nesten litt nervøs...he he....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå