Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 er dere fornøyd med den? Har den svart til "forventningene"??
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 For å være ærlig så får jeg orgasme hver gang, hver eneste gang. Men det er veldig inviduelt.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 den svarer til forventningene hver eneste gang! jeg har problemer med tørre slimhinner, noe som ødelegger både sexlyst og selve sex-økten. sexlysten forsvinner jo litt i og med at sex ikke blir noe godt når det er tørt. men jeg kjøpte afrodite sprayen på nett, her: www.cosmopharmas.com/NO58759 og fikk den rett hjem i posten. veldig greit, enda bedre er at enten er pakka bare merket med cosmopharma, vanlig avsender adresse, i en helt vanlig og hvit konvolutt. slik at ingen ser hva som er oppi. de tenker bare at jeg har bestilt noe hudpleie eller noe... for å si det slik, så kjøper jeg alltid flere når jeg bestiller. for jeg ELSKER den. jeg vil ikek ha sex uten å bruke den. for alt blir så mye mer følsomt i underlivet mitt, jeg blir ikke tørr og den er fantastisk både for tørre slimhinner og for følsomheten jeg prøvde også love oil, bare for morroskyld. masserte inn samboeren min, og den er spiselig også. den kan også brukes i underlivet og har en bra effekt for tørre slimhinner den også.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2009 #4 Skrevet 31. mai 2009 jeg synes den er utrolig god! sexlivet vårt er mye bedre, fordi jeg ikke er tørr i underlivet. samleiet er blitt mye bedre og jeg kan klare å nyte det
isinus Skrevet 31. mai 2009 #5 Skrevet 31. mai 2009 bruker også afrodite sprayen. jeg har tørre slimhinner, som også ødelegger for sexen. så denne ble min redning rett og slett! anbefales ja!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #6 Skrevet 11. juni 2009 har ikke fått prøvd den enda. men den er på vei i posten. skader jo ikke å prøve. syns nå alt som kan gjøre sex bedre er bra, uansett om sex var bra fra før av
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #7 Skrevet 12. juni 2009 Får man tørrere slimhinner etter en fødsel? Trodde jeg bare ikke hadde lyst, det var aldri et problem før vi fikk barn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå