Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Skrev tidligere innlegg om en fyr jeg holder på med, trodde alt gikk bra, men nå har jeg ikke hørt fra ham siden igår, og han pleier alltid å sende mld eller noe.. Han skulle egentlig ringe igår, men vet han tok noen valium pga flytur, så ser jeg han oppdaterte fb sin med " husker ingenting fra igår kveld".. så får en klump i magen, trodde alt gikk bra men han har ikke sagt noe:( Vet jeg overreagerer men liker denne fyren veldig godt, trodde det var gjensidig, sendte jo en mld igår kveld, ikke fått noe mld etter det.. Lurer på om jeg bør vente til han kontakter eller..?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Nei vet du hva!! Hvis du liker han - så slutt å "leke". Send han en melding og spør hvordan det går, med et smil Trenger jo ikke nevne noe om at du har sett på fb eller noe, bare generelt om han har en bra søndag
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 så han var på fb i noen sekunder da jeg kom på men gikk av, så tenkte jeg herregud ignonerer han meg, kan være han ikke så jeg kom på da men.. huff.. får en ekkel følelse om dette:( hvorfor skal jeg kontakte ham egentlig, han sa han skulle ringe igår kveld, og jeg vil ikke virke for "clingy" og vi har ikke gått ut sammen så lenge..
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 han så deg sikkert ikke du gjør som du vil, men når jeg har vært på dealern med noen, så har jeg ikke giddi å tenke på det med å virke clingy.. sender hvertfall en sms om dagen, hvis jeg ikke hører noe.. og det har funka hver gang
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #5 Skrevet 24. mai 2009 ok kan jo være greit at jeg venter til han kontakter meg først nå da?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #7 Skrevet 24. mai 2009 herregud jeg er såå lettet, han har forsøkt å kontakte meg på det gamle nr mitt som jeg ikke sjekker i det hele tatt.. Så stakkars han hadde sendt 3 mld og lurte på om noe var galt.. så lettet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå