entyrogenløvinne Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Vi vurderer å ta en tur. Men er det verdt det liksom? Er det en fin tur? Er det mye å finne på der?
ToPrinsesser<3 Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Båtene er kjempefine; jeg var nylig på tur med Magic og har tatt Fantasy tidligere. Nå siste var det halv pris på oppgradering slik at vi hadde en Color Suite som er litt større, inkl fri minibar, internett tilgang, frokost og prioritert innsjekk med egen VIP lounge. Første tur hadde vi en ordinær lugar med havutsikt, den var helt ok den også. Ombord er det bl.a et badeland, spillerom, lekerom, show om kvelden, en lang gate med restauranter og butikker. Manhar ingen problemer med å få tiden til å gå ombord. Dersom det er cruise t/r er det greie shopping muligheter i Kiel, bare noen minutters gange fra havnen.
Sylteflesk Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 Det kommer vel an på om man liker den type båtturer uten mål og mening. Jeg har aldri likt danskebåten heller, syns det er møkkakjedelig og tar altfor lang tid. I fjor sommer tok vi Color Fantasy og Magic for å kutte ned kjøretiden til Frankrike noe, synes ikke det var noe særlig stas, og ville aldri gjort det bare for båtturen. Har tatt de gamle Kiel-fergene også mange ganger, men bare fordi jeg skulle til Tyskland, og jeg synes ikke de nye var så forskjellig, litt mer skinnende og blankt og større bare. Har man med små barn er man jo dessuten stuck på lugaren etter 19 på kvelden. Det er jo ikke noe annet å finne på enn å shoppe i butikker man aldri ville shoppet i ellers, eller spise på dyre og dårlige restauranter, og vente i kø overalt. Men for all del, mange liker det. Og de synes sikkert båtene er fine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå