får baby 2010 Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 har dere sett snuttene på youtube??? ganske rart og fasinerende. mine fødsler har vært vonde!!! http://www.youtube.com/watch?v=h5bm9-B6Ec4
Tante Gustava Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Har ikke sett klippene, men kan love deg at det var ingenting orgasmisk ved min forrige fødsel... Au, au... Det nærmeste orgasme jeg kom var lykkefølelsen når jeg endelig fikk epidural Men det er jo lov å håpe på når lillebror kommer
*toppris* Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 syns det bare virker rart, at en fødsel skal være en lang orgasme liksom... ja det er en lav terskel melleom smerte og nytelse, men det får da være grenser;p hehe... ja fødselen var vond, men ikke SÅ vond og ivertfall ikke orgasmisk... men noen liker jo smerte også på det seksuelle planet da... hm...
får baby 2010 Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2009 ja virker enormt rart på meg og...jeg hylte av smerte sistgang jeg fødte, hadde ikke sjangs til å la være å skrike.. men de damene på klippene på youtube ligger jo å vrir seg i nytelse og stønner hehe litt sjukt, men sikkert fint for dem da. noen som har opplevd noe sånt??
Gjest Skrevet 24. mai 2009 #5 Skrevet 24. mai 2009 Litt som å tro på julenissen tenker jeg, men alt er mulig;)
ifie Skrevet 24. mai 2009 #6 Skrevet 24. mai 2009 JA, er ikke det rart!? Det var absolutt ingenting som kunne minne om orgasme under min fødsel, og om det hadde vært det tror jeg ikke jeg ville følt meg komfortabel med det. Hvertfal ikke i ettertid... Men det skjer jo helt naturlig, så da må det jo kunne være kroppens egen smertelindring. Det er jo bra det kommer fram i lyset slik at de som opplever det får vite at det ikke er de det er noe feil med! Selv om min fødsel var helt ubeskrivelig vond, gjør jeg det gjerne igjen! Helt uten orgasme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå