Gjest Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 jeg skal scrappe en side med bilder av babyens hender og føtter. men er det noen som har et dikt på lager som kan passe? har helt hjerneteppe i dag og klarer ikke dikte noe selv engang..
Hobbyfotografen og Em Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Et lite barn, en liten kropp, en liten hånd som rekkes opp. Et nydelig lite smykke, hjertelig tillykke! finnes mange på scrapping.no/forum
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 Ti små fingre, ti små tær, å så vakker han er. To små ører som muslingsskall, hodet rundt som en liten ball. Bløt-liten og god best i verden for oss to. Fingre som griper i pappas hånd lite barn er det sterkeste bånd. Sover i mammas armer oser av varme. Glemt er venting, glemt er smerte, når det banker i det lille hjerte. ******************************************** En liten engel du er, med små fingrer og tær. Store, mørke øyne ser på meg, lurer på; kjenner jeg deg? Søte smilehull i hvert sitt kinn, runde lår, ja du er god og trinn. Mamma og pappa’s lille lykkesten, et mykt kinn, så vakker og pen. Et elsket barn, det er det du er, og du skal vite; vi har deg så kjær. Du er på vei inn i fremtiden du nå, vi følger deg på veien du skal gå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå