Moni:)m/spire:) Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 På tirsdag fikk jeg svake menssmerter, men ingen TR kom. Har hadt murringer i samme område i magen siden da. kjenner det spessielt når jeg setter meg ned etter å ha rørt litt på meg. Eller hvis jeg sitter lenge. Noen som kjenner seg igjen? (Mistet for to mnd siden, har ikke fått mensen enda, så jeg vet ikke når ev. eggløsning kan ha vært.)
Gjest Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Eneste jeg kan si er at jeg alle gangene har fått mensenmurringer fra EL og i de tre første månedene faktisk. Denne gangen VISSTE jeg at jeg var gravid leenge før jeg kunne teste, nettopp på grunn av dette symptomet. Jeg har hørt at mange andre også har dette.... 4+2
Moni:)m/spire:) Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2009 Takk for svar:) Jeg testet negativt på fredag, men tror nok det var litt for tidlig å teste. Tenkte å vente noen dager før geg tester igjen. Har liksom en følelse av at det kan være en liten spire der inne, men er litt redd for å teste å få negativt igjenn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå