Mammaioktober Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Hvor har dere vært? Var det bra? Hva kostet det? Kunne man se helt klart hva kjønnet blir? Får man nærmere svar på evt sykdommer/avvik som ikke kan sees på vanlig ultralyd? :) Har sååå lyst til å prøve det
AdrenaLine Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Jeg var på Lysaker så er rett over grensen til Bærum, men de har fått mye skryt her inne. Bare å søke på ultralydklinikken i emnefeltet og forum. Og faktisk billigere enn de som ligger i sentrum. "Kun" 900. Vi fikk både bilder på papir og dvd. Og antatt fødselsvekt. Legen var morsom og hyggelig... www.ultralydklinikken.no
cec26 Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 Jeg har vært flere ganger på oslo city legesenter.. vledig fornøyd, fikk også komme tilbake igjen gratis fordi han ikke ville snu seg riktig første gangen..
Mammaioktober Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2009 Ok tusen takk Jeg har veldig lyst til å bestille! Men i hvilken uke var dere der?
AdrenaLine Skrevet 24. mai 2009 #5 Skrevet 24. mai 2009 Vi var i uke 30, men uke 28 er visst mest perfekt. Ultralydklinikken har en egen kalender inne på siden som beregner når det er mest perfekt for deg. Og du får ny time om du ikke ser noe der også
Duggfrøken Skrevet 24. mai 2009 #6 Skrevet 24. mai 2009 Jeg var på den samme som AdrenaLine, Ultralydklinikken. Kjempe fornøyd. Hyggelig lokale, rent og pent med koselig stemning. Stor flatskjerm å titte på, fikk dvd med still bilder og film, også printet ut bilder. Vi var der i uke 26, morsomt å se. De kan se om noe ikke stemmer og de sender deg vidre til spesialister om så skjer. Ps! AdrenaLine.. hehe... vi har gjort mye av det samme ... samme vogn og hehe
AdrenaLine Skrevet 25. mai 2009 #7 Skrevet 25. mai 2009 Hehe, Afea, har skjønt at vi ikke er langt fra hverandre verken i distanse eller termin! Har fundert på å henge meg på noen av Bærumstreffene, men bor akkurat på motsatt side av Oslogrensa. Ikke at det hindrer meg, men har ikke passet foreløpig. Oppvokst i Bærum og er mye der som du har skjønt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå