nr 2 i oktober? Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 med tråder om hvor ofte folk har seg, hvorvidt de har lyst og om man vet hva man bærer vil jeg gjerne vite om det finnes noe sannhet i myten om at en får ulyst når man bærer jente, mens å bære gutt kan gi motsatt effekt... hva er deres erfaring?
Marsmammaen:) Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Jeg venter en liten gutt og har ikke noe lyst i det hele tatt=( Stakkars stakkars mann min...
acf Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 jeg har ei jente fra før,og når jeg gikk gravid med henne hadde jeg lyst hele tiden:-)vet enda ikke hva vi får denne gangen,men i begynnelsen nå hadde jeg ikke lyst i det hele tatt. det har forandret seg,så her er det jeg som har mest lyst om dagen:-)
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 Vet ikke hvilket kjønn babyen har nå men fikk først ei jente og så en gutt. Var ikke fullt så dau med gutten men da var jeg heller ikke kvalm. Med jenta vår var jeg så kvalm at det var nok det som gjorde tørken....Like tørt nå for å si det sånn........
Gjest Skrevet 24. mai 2009 #5 Skrevet 24. mai 2009 Vi venter en gutt og jeg har ikke lyst i det hele tatt. Synes synd på mannen min også. Jeg orker ikke alltid å kysse han engang fordi jeg har vært så kvalm...huff huff. Jeg får gjøre det godt igjen senere
nr 2 i oktober? Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2009 ja det høres så absolutt sånn ut... får vite om 4 dager, og gled-gruer meg. har ei jente fra før, har ikke vært kvalm i noen av svangerskapene, men null lyst
thea - M har gull i gulping Skrevet 24. mai 2009 #7 Skrevet 24. mai 2009 jeg skal ha jente:) og det er tørke hos oss.. men det er ikke jeg som står for den tørken akkurat.. det er nemlig han som ikke vil!! stakkars stakkars meg!! hehe:P
Tante Gustava Skrevet 24. mai 2009 #8 Skrevet 24. mai 2009 Har en gutt fra før, svært liten sexlyst i det svangerskapet. Venter en gutt nå også, har vel kanskje litt mer lyst, men ikke mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå