Stoltest Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Lille nurk har noe luft i magen og fjerter endel, men avføring daglig. Får både mm og mme ved hvert måltid. Problemet er at hun er vanskelig å få i mat. Virker som hun får vondt når hun spiser, hun hyler til og kan ofte begynne å hylskrike bare man nærmer seg med puppen/flaska. Noen som har råd eller erfaringer å komme med? Begynner å bli ganske slitsomt, gruer meg til hvert måltid.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Jenta mi var også sånn; begynte å hyyle bare jeg la henne ned på armen for å amme henne. Gikk til manuellterapeut med henne, og fikk da konstatert KISS (en mild form riktignok, men dog). Kan det være at jenta di også har vondt i nakken kanskje?
Stoltest Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2009 Har ikke tenkt i de baner, ikke merket at hun har smerter når hun vrir på nakken.. Kan en kiropraktor finne ut om hun har kiss? Hva gjør en eventuelt for å gjøre kiss bedre/få det til å forsvinne?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 Vet ikke om en vanlig kiropraktor har så mye kunnskap om KISS, jeg tror jeg heller ville gått til en manuellterapeut som er spesialist på små barn (det gjorde ihvertfall vi). Jeg hadde heller ikke peiling på at jenta mi hadde vondt i nakken, lurte bare fælt på hvorfor hun hylte sånn ved puppen. Her finner du en oversikt over manuellterapeuter med barn som spesialfelt: http://www.manuellterapi.no/default.aspx?sid=85
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. mai 2009 #5 Skrevet 24. mai 2009 Jo altså, vi var hos terapeuten 2 ganger, og da masserte han litt bak i nakken hennes og ga oss noen enkle øvelser vi skulle gjøre hjemme. Veldig enkelt og greit=)
Stoltest Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2009 Trenger man henvisning eller er det bare å ta direkte kontakt med manuellterapeut? Samme pris som kiropraktor?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. mai 2009 #7 Skrevet 24. mai 2009 Ingen henvisning nødvendig! Og det er gratis=)
Stoltest Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 24. mai 2009 Oi, så bra! Takk for svar, skal ringe å bestille time i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå