ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Så har jeg tenkt litt... For ifølge menstruasjonen min skulle jeg være 8+3 den dagen, men spiren var bare 7 mm, så legen sa jeg ikke var mer enn ca 6+4. MEN jeg kan jo umulig være 6+4 for jeg fant jo ut at jeg var gravid for over 3 uker siden og det vil si at det bare var en uke etter samleie, og jeg tviiiler på at man kan se det så tidlig! (?) Kan det være spiren bare er liten og kan det være noe galt da? Så jo et bankende hjerte så man skulle tro alt var i orden.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 De vokser i rykk og napp, og i forskjellige hastigheter. Det er derfor man alltid får et sånn ..cm til ..cm svar når man leser på uke til uke osv. Du får sikkert en ul igjen om ikke så lenge for å se og følge opp hvordan spiren vokser. Dette går helt sikkert bra
gravid me nr 8 :-) Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 hm..vokser di virkelig så mye i rykk å napp....vi får se hvordan d går me meg da på onsdag,jeg skal i følge menstermin da være 7+6...babymais din baby har d så fint atte har telepati me den...hehe
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 Jeg testet positivt så tidlig med min første, så det er mulig at du er så langt på vei som legen sier. De vet hva de snakker om:)
Gjest Skrevet 24. mai 2009 #5 Skrevet 24. mai 2009 Tror heller ikke de vokser i rykk og napp... he he..ikke så tidlig i fosterlivet. Men om fosteret krøker seg sammen når de måler CRL så får man straks en mindre måling. Jeg har fått forskjellig termindato hver gang jeg har vært på ultralyd, plutselig har den vokst 1 uke på 1 dag liksom. Da sier legen det er fordi det kommer ann på om fosteret strekker seg ut eller ikke.
ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2009 Takk for svar dere Det er en mulighet for at jeg er bare 6+6, men det virker så lite. Sikkert fordi jeg hele tiden har trodd at jeg var kommet to uker lenger. Kan jeg be om ny UL om ca to uker for å sjekke? Jeg burde jo bare slappe av nå som jeg har sett hjertet banke da, men...
gravid me nr 8 :-) Skrevet 25. mai 2009 #7 Skrevet 25. mai 2009 bestill en ny time du vennen min d e bedre å få snakket med dem enn å gå å bekymre seg...klemz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå