CMH Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 til ungene? Hehe, begynte å synge Bamsefar i lia til jentungen når jeg skulle avlede oppmerksomheten hennes litt og det likte hun kjempegodt! Tror kanskje vi skal fortsette med det..
Blacktower Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Her synges det masse, og snuppa elsker det!! Har også barne cd`er som vi spiller. Favoritten er uten tvil Smurfene med Geir Børresen.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 Åjada, jenta mi på 7 mnd eeelsker sang og musikk, og begynte tidlig å synge for henne. Nå for tida øver vi oss på å klappe til bake kake søte;)
Gjest yrild Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 vi synger masse :-) Favoritten er det satt to katter på et bord der jeg klapper rytmer på kroppen og nesa hans og krabber opp og ned med hendene når kattene klatrer opp og ned. Da får han sånn salig blikk :-)
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 24. mai 2009 #5 Skrevet 24. mai 2009 Vi synger hele dagen omtrent vi Sangboka er slitt i kantene allerede, og gullungen er bare 4,5 mnd. Hun elsker sang og musikk, og stemmer gjerne i når vi synger sanger hun kjenner til! Enkelte ganger blir hun rett og slett potte sur når jeg går tom for sanger å synge - og begynner å gråte Så syng og vær glad du
Pumaliv Skrevet 24. mai 2009 #6 Skrevet 24. mai 2009 Synger heele tiden. Men, mest tullesanger. Til tider prøver mammaen i å komme på tekstene hun lærer på babysangen. Plutten elsker iallefall når jeg stemmer i, uansett kvalitet. Stakkars blir nok veldig glad i musikk, men tonedøv.
Squirrel79 Skrevet 24. mai 2009 #7 Skrevet 24. mai 2009 Her er det lille petter edderkopp med bevegelser som er den store favoritten. Han følger spent med på hendene mine og gliser stort. Bæ bæ lille lam derimot, den er kjiiiip. Da hyler han, hehe. Snakk om utvelgelse allerede.
Gjest yrild Skrevet 24. mai 2009 #8 Skrevet 24. mai 2009 He he tullesanger og spontansang er det mye av her også :-) I begynnelsen (spør meg ikke hvorfor) var det mye ketil stokkan sin Romeo, Romeo (med gullet sitt navn og mye tulletekst...).
CMH Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. mai 2009 Hehe, ja mye artige sanger her ja :-) Her ler vesla faktisk på andre verset på Mikkel Rev, vet ikke om jeg skal ta det som et kompliment At hun ler av sangstemmen min liksom ;p Her synger vi også mye ro ro til fiskeskjær og bæ bæ lille lam
Gjest Skrevet 24. mai 2009 #10 Skrevet 24. mai 2009 Synger hele dagen. Og gjerne med vill dans og hoppsasa i hele stua, både jeg og gubben og eldstejenta på 2,5 - mens grynet på 11 mnd sitter og skoggler eller synger med Har to jenter som er veldig glade i musikk, og siden eldste sliter med både litt dårlig motorikk og nesten ikke-eksisterende språk har vi funnet ut at sang og dans er en utmerket måte å skape positiv kontakt med henne på. Dessuten er både jeg og pappa'n sånne som spontansynger hele dagen lang, så de har ikke stort annet valg i grunn
minni08 ♥ Skrevet 25. mai 2009 #11 Skrevet 25. mai 2009 hehe... vi bruker og å ta en Ketil Stokkan - Romeo...med minis navn.. Ellers synger vi ganske mye. Prøver å huske tekster fra barndommen men det blir mye selvdikting. Noen som har en god sangbok å anbefale?? Får nyte sangsstunden mens jeg kan, regner med at når hun lærer seg å si "ti stille" så er studen over..hehe...sangstemmen er vel nesten på nivå med Olga Marie.. (solo reklamen for noen år siden)
Rååååsa på ball Skrevet 25. mai 2009 #12 Skrevet 25. mai 2009 Føler jeg har sunget sammenhengede de siste 4 årene hehe, verste er at man blir så vandt til å synge til slutt at man plutselig tar seg selv i å slå av en trall i køen på butikken for eks Må legge til at jeg har en forferdelig sangstemme også da *huff* Ungene liker at mamma synger da heldigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå