Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 heisann jeg lurte på om du kunne se på meg?? har hørt veldig masse positivt om deg og tenkte å prøve å se om du ville se meg også det jeg lurer på er da om du ser barn på meg i nærmeste framtid? har prøvd siden juli 2008 og ble gravid i desember, mistet i januar har nå veldig symptomer på graviditet, ømme pupper, trett hele tiden, svimmel, kvalm, stikninger i magen, ja you name it. Mensen skal komme på onsdag. Jeg 270387 Sambo 251084
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 tror du jeg kan væer gravid nå? kommer vi til å oppleve å miste igjen? tusen millioner takk hvis du tar deg tid til å svare
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 dytter litt jeg )) vil så gjerne bli spådd )
Krin Skrevet 24. mai 2009 #5 Skrevet 24. mai 2009 Hei! Jeg tror ikke du er gravid nå men jeg får opp graviditet i mai 2010 med ei lita tulle men jeg kan jo ta veldig feil. Og siden du har de symptomene så håper jeg for deres del at det har klaffet. Det er nok litt tøft at jeg sier det men jeg har ikke lyst å lure deg. Jeg føler mye stress rundt deg og tror ikke bare dette har med graviditet å gjøre. Dere må prøve å slappe av og nyte sommeren sammen så er jeg ganske sikker på at dette vil ordne seg for dere. Jeg føler ikke at dere vil miste flere. Lykke til..... Klem fra
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 hehe, stress?? nja.. kan jo stemme.. planlegger bryllup neste år, vet ikke om jeg skal skifte jobb eller bli.. litt stress der ja ) håper det har klaffet for oss nå men hvis ikke så er det bare å vente ) er det termin i mai 2010 eller er det ny graviditet da?? Det var bra at du ikke så noe mer til evt misting av spira
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå