Gå til innhold

Hvor mange steder har dere bodd så langt i livet??

Anbefalte innlegg

Gjest biss med twins
Skrevet

Vi er på flyttefot igjen, flytter om en uke fra Vestfold til Oslo - nerver!

Jeg har ikke bodd så mange steder, men blitt endel flyttinger siste årene.

Jeg bodde på barndomshjemmet fra jeg ble født til jeg var 15 og flyttet med moren min da foreldrene skilte seg. Så bodde jeg med to kjærester de neste årene og møtte min nåværende samboer da jeg var 20. Flyttet inn hos han en uke etterpå=)

Vi flyttet til en liten leil et år senere, ble smelt på tjukka som det så fint heter og da flyttet vi til en større leil, flyttet til her vi bor nå da ungene var ett år. Og nå har vi solgt igjen..vi har faktisk flyttet hvert år:) Nå skal vi leie fram til jentene kommer i bhg og jeg i jobb, så skal vi kjøpe i Oslo..så får vi se om jentene skal gå på skole her eller i Oslo, blir det nok en flytting til. Men da vil jeg bli værende i mange år så jentene får det stabilt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8 steder har jeg bod

Gjest biss med twins
Skrevet

Har visst jeg og:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Slutta å telle etter jeg passerte 15 steder.... :s og jeg er bare 24..

Skrevet

hm.. 5 steder har jeg bodd... Men skal vi telle med når jeg flytta på hybel og de gangene jeg har bodd hjemmom mellom de andre stedene blir det 8 ganger.

Skrevet

jo også var det 3 ganger i de siste byen og 2 ganger i den andre byen (etter at jeg flytta fra hjembyen)

Skrevet

spørs hva du mener. jeg bodde hjemme fra jeg var 0-18. så bodde jeg ni-ti måneder på stedet jeg gikk på folkehøgskole. deretter flyttet jeg til Trondheim. der har jeg bodd tre steder før det stedet jeg bor nå. fire hvis du tar med sommern vi bodde til svigers :)

Skrevet

Det er ikke mange steder:

Barndomshjemmet til jeg var 19, da skilte mor og far seg

Flytta kort vei innen samme kommune, bodde i 2 år

Flytta til Stavanger for å studere

Flytta sammen med kjæresten i Sandnes og kjøpte leilighet.

2 ulike steder, der jeg kommer fra og Stavanger/Sandnes området- siden det ikke er så langt mellom de byene....

Skrevet

Dette er 5. plassen jeg bor på. Men er 11. gangen jeg flytter.

Skrevet

10 som eg kjem på i farten.

Skrevet

Jeg har bodd tre forskjellige steder i Sandefjord.

Ett sted i Bærum og to steder i Oslo. Vokste opp i Sandefjord og nå bor jeg i Oslo.

Skrevet

2 land utenom Norge, 2 byer i Norge, inkludert alle "hus-skifter" kommer jeg til 12 totalt:)

Skrevet

Jeg bor på 9. stedet nå.

Dvs jeg har bodd i 9 forskjellige hus/leiligheter, jeg har bare bodd i tre forskjellige byer.

Skrevet

Jeg bor på 10. hjemmet nå. Har bare bodd i Oslo og et par år på grensa til Oslo..

Skrevet

Jeg har bodd tolv steder. Men ni av dem er i oslo. resten i Uppsala, sverige.

Skrevet

6 steder

Skrevet

8 forskjellige byer, 3 land, 17 bosted (barndomshjem/leilighet/hybel/osv).

Alt mellom 18 og 33 år gammel, for mine foreldre har hatt samme hus så lenge jeg kan huske (flyttet dit like før jeg ble 1 år).

Skrevet

Noen og tjue steder om jeg ikke teller med en del kortere "mellomstasjoner", oppimot 30 om jeg tar med dem.

Skrevet

Sånn gjennom hele livet?

4 land og 23 eller 24 forskjellige hus/leiligheter

Skrevet

2 land og 9 ulike hus/leiligheter.

Skrevet

der jeg vokste opp og her jeg bor nå..altså 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...