Mamma til gutt 08.07.2008 Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Hva er det "lov" å ta med seg? Har noen småhyller jeg lurer på, og hattehylle i ganga. Vet man ikke kan skru ned taklamper og slike ting, men kan man ta med alt av småting som hyller og knagger og slikt?
Gjest mphs Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Mener at alt som er veggfast og var med på visningen skal være der når kjøper overtar.
Kvitrebekk Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 Det avhenger av hva dere har informert om at dere vil ta med dere på forhånd. En megler som var her fortalte om noen som tok med seg kjøkkeninnredningen! Han sa at alt kan tas med bare det gjøres oppmerksom på det i forkant.
mamarama og lille banan Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 vi satte igjen hattehyller og knagger o.l. det som er skrudd fast til veggen skal bli igjen, med mindre det er gitt beskjed om annet. samme med garderobeløsninger også.
Gjest biss med twins Skrevet 24. mai 2009 #5 Skrevet 24. mai 2009 Hyller kan man ta med seg.. Vi tar med vegglamper vi har hengt opp feks, men lar taklampene henge. Kommer litt an på de som har kjøpt også, hvor nøye de er på denne regelen. Og hva som er veggfast:)
Kvitrebekk Skrevet 24. mai 2009 #6 Skrevet 24. mai 2009 Godt du tok opp dette, for ellers hadde jeg ikke tenkt over knaggrekka i gangen. Den er del av et sett med speil og skohylle. Skal huske å informere om dette nå som jeg ble minnet på det. Ellers hadde jeg sikkert bare tatt den med uten å tenke over det.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 24. mai 2009 #7 Skrevet 24. mai 2009 Er som de andre her sier, i utgansgpunktet er alt som er veggfast med i overtagelsen. Men hvis det er hyller, lamper og div du vil ha med vil jeg anbefale deg å ta det ned før visning =) Pyntehyller (hvis en hylle henger alene på en vegg) menerjeg er på linje med bilder, det tar man med =) Ellers kan du også si ira om enkelte ting som ikke skal følge med, men som er greit å ha ved visning. Panelovner o.l skal være igjen =)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 24. mai 2009 #8 Skrevet 24. mai 2009 Det vi lar stå igjen er: Løs kjøkkenøy med stoler, brukt som kjøkkenbar spisebord. Avtalt med ny eier. Er i utgangspunktet noe som skal tas med, men siden det er laget for å passe den åpne løsningen lar vi det stå igjen, og fordi vi ikke trenger det i ny bolig likevel. Fastskrudde hyller fra Ikea på kontor lar vi henge. Men tar med Gorm hylle seksjonen i boden. Knaggrekke og Lack hyller fra Ikea på badet. Hattehylle og knaggrekke i gangen, samt knagger på soverom. Alt dette er ting vi fikk med når vi overtok.
lille sprelle Skrevet 24. mai 2009 #9 Skrevet 24. mai 2009 Veggfast skal være igjen. Si i fra om det er noe før salg. Er du usikker - spør melger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå