Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Han ikke sender mld på fylla eller når han er ute på byen/elelr når det er alkohol i bildet? vi sender mye melding ellers, men tenker om man har drukket litt vil man gjerne kontakte den man er intressert i? Fjortis, jeg vet.. men spør dere likevel!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Ja, dette blir bare overtolking.. Kan like så godt være at han er redd for å skrive noe dumt? Kanskje han er veldig opptatt med å prate med de han er ute med? Kanskje han legger igjen mobilen fordi han har mistet mange i fylla før? osv osv.. :-) Hva med å spørre da?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 Det tror jeg kommer veldig ann paa personen det Tror ikke du skal bekymre deg iallefall.. Jeg glemmer helt av at telefonen min eksisterer naar jeg drikker.. Uansett hvor interisert jeg er.. En ting du kan gjore er aa folge med paa telefonbruken hans om du drikker sammen med han..Om han sitter med den i handa er jo det et daarlig tegn da.. men han er sikkert lik meg haer.. Kobler helt ut paa meldingsfronten
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 så bare på statusen hans nå på fb at hun ikke husker noe særlig fra igår kveld, og jeg ble litt sånn usj. vi bor en god stykke fra hverandre og tenker selvsagt på det værste alt, han sa også igår at han skulle ringe meg på kvelden, at han savnet meg osv.. kan være han ble ganske dårlig ettr flyturen, pleier å ta valium så tenker jeg at han dro ut med kompisene for å ta noen øl.. Nei jeg gidder ikke å virke desperat og sende meldinger hele tiden.. han sa jo han skulle ringe igår også..
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #5 Skrevet 24. mai 2009 Men du skal vaere gla det ikke er andre veien da... At han ikke kun sender mld i fylla... Han tar iallefall kontakt naar han er edru da
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #6 Skrevet 24. mai 2009 så bare på statusen hans nå på fb at hun ikke husker noe særlig fra igår kveld, og jeg ble litt sånn usj. vi bor en god stykke fra hverandre og tenker selvsagt på det værste alt, han sa også igår at han skulle ringe meg på kvelden, at han savnet meg osv.. kan være han ble ganske dårlig ettr flyturen, pleier å ta valium så tenker jeg at han dro ut med kompisene for å ta noen øl.. Nei jeg gidder ikke å virke desperat og sende meldinger hele tiden.. han sa jo han skulle ringe igår også..
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #7 Skrevet 24. mai 2009 Min erfaring er at de som er interesserte ofte sender meldinger i fylla, eller til og med ringer eller kommer på uanmeldt besøk:)
frk Nilsen Skrevet 24. mai 2009 #9 Skrevet 24. mai 2009 Noen liker faktisk ikke å sende meldinger i fylla. Uavhenig om de er interessert eller ei.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #10 Skrevet 24. mai 2009 hmm,, får nu se det når han tar kontakt, kanskje han gikk i koma eller noe siden han tok valium.. kan være det.. hmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå