Gå til innhold

Stumpa røyken på fredag..

Anbefalte innlegg

Gjest I og lillegutt
Skrevet

Til nå har det vært lett som en lek. Har jo god motivasjon siden lillegutt har atma. Men idag kjenner jeg at det ikke er en lek lengere.. Må ikke gå ut å tenne på den fordømte røyken!!! Er glad jeg har viljestyrke, håper bare den holder... Skjønner ikke hvorfor jeg startet igjen når han var ni mnd, helt idiotisk. Har visst at han har astma i to mnd nå, så det er på tide å slutte. Har ikke hjerte til å stinke røyk og puste ut giftgasser til han lengere, hjelper ikke akkurat at man røyker ute når man allikavell stinker når man kommer inn.

Måtte bare få ut litt ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest biss med twins
Skrevet

Så flink du er!! Dette gjør du for gutten din og det er jo den beste grunnen og største inspirasjonen:) Håper du klarer det videre også. Lykke til!

Gjest I og lillegutt
Skrevet

Tusen takk :)

Jeg må klare dette.. Kjenner nikotinsuget river i hele meg og jeg finner tusen gode grunner til å røyke! Da går jeg og ser på gutten min så tenker jeg helt anderledes :) Utrulig hva man får til for ungene =)

Skrevet

Gratulerer! Har du noe treningsutstyr innendørs? Bruk det når du vil ut, ta i så du kjenenr svetten. Eller sett deg på golvet og lek med sønnen din. Da blir du minnet på hvorfor du slutter. ;-D Du er fornuftig nå! Lykke til!!!

Gjest I og lillegutt
Skrevet

Nei, har nok ikke det. Har alltid hatt store planer om å ta sit-ups og begynne å jogge. Planen er å starte med det i morgen =) Tenker det hjelper på med litt fysisk aktivitet.

Skrevet

Du er kjempeflink! ! Vær stolt av deg selv!

Mannen min slutta for 4 år siden, hans tips til alle som slutter er å ikke oppsøke situasjoner der det var helt naturlig / nødvendig for han å røyke den første uka.

Skrevet

Jeg sluttet for 6 år siden, og husker at det verste var over etter ca 1 uke. Brukte nikotintyggis en stund da... Usj.

Lykke til :-)

Skrevet

Enkelte dager er verre enn andre, og nokre situasjoner er kjempevanskelige. Det går over etterkvart. Krever ein del viljestyrke til tider husker eg.

Lykke til vidare =)

Skrevet

Så flink du er! Dette klarer du :) Det blir bedre og bedre etter dag 3 og enda mye bedre etter 3 uker :)

Hilsen x-røyker på 4. året :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...