Gjest Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Hva ville dere valgt her? Har det meste jeg trenger av klær til lillemor nå, for de første ukene altså, men mangler kjøredress. Er litt usikker på om jeg trenger dette, og evt hvilken størrelse jeg skal velge. Vi har en som er født i juni, og husker jeg hadde en i str 56 til ham, og at den ble brukt litt, men husker ikke hvor mye vi egentlig brukte den, eller hvor lenge. Han var nesten 4,5 kg og 54 cm da han ble født, men husker vi brukte stre 56 på ham ganske lenge likevel, i hvertfall i 1-2 mnd. Nå har jeg termin 9.august og babyen er blitt estimert til å veie ca 4100 g ved termin, men om det stemmer og når hun faktisk kommer er jo umulig å forutsi. Har sett litt etter, men har ikke klart å finne annet enn noen i fleece som jeg ikke likte. Vi bor slik at det ofte er veldig kjølig på morgenen selv om det blir en varm dag. Ville dere kjøpt en? Evt hvilken type og i hvilken størrelse? Er redd hun vil drukne i str 62, men er jo kjedelig å kjøpe i str 56 og kanskje ikke trenge den en gang før hun er vokst ut av den...?
Gjest Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 Jeg driver i grunnen og funderer litt på det samme. Jeg har jo termin i slutten av juni, men det kan likevel være surt, så noe kjøredressaktig må jeg vel kanskje ha? Jeg har lurt litt på å kjøpe en kjørepose beregnet på sommerbruk da, sånn til vogna, men har ikke funnet noe jeg vil kjøpe enda.
Gjest Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 Tror ikke det vil bli helt aktuelt her. Trenger evt noe jeg kan bruke på kjølige morninger i bilen når jeg skal levere de eldste i barnehagen og sånt, men spørs om det bare er like greit med vanlig klær og et teppe over? Får lete litt videre tror jeg :-)
Gjest Skrevet 24. mai 2009 #5 Skrevet 24. mai 2009 Sånn til bilen ja, der hadde jeg vel tenkt teppe over vanlige klær en stund framover ... men i august/september begynner det jo å bli ganske kaldt da.
Gjest Skrevet 24. mai 2009 #6 Skrevet 24. mai 2009 Ja, er nettopp det, men ejg vet jo ikke helt når hun kommer. Har en magefølelse at hun kanskje kommer litt før termin, og ofte er det jo varmt i hele august, så da er vi kanskje oppe i str 62 uansett før det blir skikkelig kaldt ute? Hmm... Får håpe jeg finner noen som er litt billige da, så kan jeg kjøpe i begge størrelser ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå