babyiseptember Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Hei! lurte bare på om det er noen andre gravide fra Grenland her, ser at det ikke er noen planlagte bim-treff i Telemark med det første, så tenkte kanskje vi kunne se om vi var noen stykker som kunne treffes?
ahelene Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Hei. Har kikket etter det samme. Bor i Skien. Skal ha min første i slutten av september.
babyiseptember Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2009 Jeg bor også i Skien og skal har termin 14.september, da kan det vel godt hende vi er flere også Kommer du fra Skien eller?
ahelene Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 Min er 28 sept. Kan jo hende det dukker opp flere også, hadde vært hyggelig med et treff. Er opprinnelig fra Siljan.
babyiseptember Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2009 Ja, helt enig, vi får satse på at det dukker opp noen fler:)
venter på septemberbarnet Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 Venter min tredje den 09.09, bor i bamble.
babyiseptember Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. mai 2009 Hei du:) Tenkte bare det kunne vært hyggelig med et bim-treff for oss som er gravide og bor i Grenland, men ser foreløpig ut til at det ikke er så mange av oss her inne.
Gjest Skrevet 25. mai 2009 #9 Skrevet 25. mai 2009 Hei Jeg er også fra Grenland, Porsgrunn. Har termin 23oktober med min første som trolig er jente
babyiseptember Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 25. mai 2009 Så gøy at det dukker opp flere Grenlands-jenter her:) Da kan vi kanskje prøve å få til et bim-treff etterhvert hvis folk vil? Jeg venter min første i september, så har ikke organisert noe sånt før, men er vel ikke mer styr enn at man samles på cafè og skravler litt eller?
kissa71 Skrevet 26. mai 2009 #11 Skrevet 26. mai 2009 Jeg er fra Porsgrunn og venter min andre jente i midten av oktober;-D
Føken siruppsnipp Skrevet 26. mai 2009 #12 Skrevet 26. mai 2009 Hei! Så gøy å se det er flere fra grenland her!! jeg er fra Skien og venter mitt 2. barn i begynnelsen av desember. Hvor gamle er dere?
Føken siruppsnipp Skrevet 26. mai 2009 #14 Skrevet 26. mai 2009 Glemte å skrive min egen alder hihi er 28
ab88 Skrevet 26. mai 2009 #15 Skrevet 26. mai 2009 Jeg er fra Porsgrunn, venter førstemann i oktober. Er 21 år
Blumchen Skrevet 26. mai 2009 #16 Skrevet 26. mai 2009 Hei. Jeg er fra Porsgrunn, venter min mann 25 okt. Jeg er 27 år.
babyiseptember Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #17 Skrevet 26. mai 2009 Jeg er 32 år, fra Skien og blir mamma for første gang i midten av september:)
Mummimamma 09+12 Skrevet 26. mai 2009 #19 Skrevet 26. mai 2009 Jeg er fra Skien, venter min første 09.11 og er 26 år
minimy m Emma & Emil! Skrevet 27. mai 2009 #20 Skrevet 27. mai 2009 Hei hei Er oxo fra Skien!! Er 25 år å venter mitt andre barn!! Hadde væert koselig om vi kunne fått til ett treff Klemmrer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå