Gå til innhold

Noen fra Grenland her:)?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

lurte bare på om det er noen andre gravide fra Grenland her, ser at det ikke er noen planlagte bim-treff i Telemark med det første, så tenkte kanskje vi kunne se om vi var noen stykker som kunne treffes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Har kikket etter det samme. Bor i Skien.

Skal ha min første i slutten av september.

Skrevet

Jeg bor også i Skien og skal har termin 14.september, da kan det vel godt hende vi er flere også:) Kommer du fra Skien eller?

Skrevet

Min er 28 sept. Kan jo hende det dukker opp flere også, hadde vært hyggelig med et treff. Er opprinnelig fra Siljan. :)

 

Skrevet

Ja, helt enig, vi får satse på at det dukker opp noen fler:)

Skrevet

Venter min tredje den 09.09, bor i bamble.

Skrevet

Hei du:)

Tenkte bare det kunne vært hyggelig med et bim-treff for oss som er gravide og bor i Grenland, men ser foreløpig ut til at det ikke er så mange av oss her inne.

Skrevet

Hei

Jeg er også fra Grenland, Porsgrunn. Har termin 23oktober med min første som trolig er jente :)

Skrevet

Så gøy at det dukker opp flere Grenlands-jenter her:)

Da kan vi kanskje prøve å få til et bim-treff etterhvert hvis folk vil?

Jeg venter min første i september, så har ikke organisert noe sånt før, men er vel ikke mer styr enn at man samles på cafè og skravler litt eller?

Skrevet

Jeg er fra Porsgrunn og venter min andre jente i midten av oktober;-D

Skrevet

Hei!

Så gøy å se det er flere fra grenland her!!

jeg er fra Skien og venter mitt 2. barn i begynnelsen av desember.

 

Hvor gamle er dere?

Skrevet

Glemte å skrive min egen alder hihi

er 28

Skrevet

Jeg er fra Porsgrunn, venter førstemann i oktober. Er 21 år :)

Skrevet

Hei. Jeg er fra Porsgrunn, venter min mann 25 okt. Jeg er 27 år.

Skrevet

Jeg er 32 år, fra Skien og blir mamma for første gang i midten av september:)

Skrevet

Er straks 26. Får min første rundt 28 sep.

Skrevet

Jeg er fra Skien, venter min første 09.11 og er 26 år :)

Skrevet

Hei hei :)

 

Er oxo fra Skien!! Er 25 år å venter mitt andre barn!!

 

Hadde væert koselig om vi kunne fått til ett treff :)

 

Klemmrer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...