Gjest Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Venter nr 4 og bruker ikke gravidklær i det hele tatt faktisk nå. Er i uke 30. Brukte litt gravidbukse mellom uke 10 og uke 20 fordi magen da var litt rar og sånt, ble ikke pent med vanlig bukse. Med nr 2 og 3 brukte jeg gravidbukser en del mer, men fant da en del som gikk under magen, med nr 1 trodde jeg man "måtte" bruke gravidtøy, så da brukte jeg bare gravisbukser + en og annen kosebukse. Gravidtopper har jeg aldri brukt, aldri sett behovet. Hva med dere?
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Jeg har brukt gravidbukser siden uke 6-8 eller noe sånn. Gikk gjennom assistert befruktning og var så øm i magen, deretter så oppblåst, så øm og voksende. Orket ikke å ha noe trangt på magen. Ellers har jeg bare brukt mitt eget tøy. Har handlet nytt i graviditeten også som jeg kan bruke etter fødsel også. Men bare helt vanlig tøy:-)))
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 Siden uke 15 har jeg måtte det, magen ble så stor så fort. Orka ikke annet. Har brukt noen topper som ikke var av gravid-typen men nå er det bare det....
Lykkekløver Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 Jeg bruker gravidbukser, har en ganske lav og stor mage denne gangen. Med moten som er nå så trenger man jo ikke gravidtopper. Så jeg har handla en del romslige og lange topper som jeg også kan bruke etter svangerskapet.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 24. mai 2009 #5 Skrevet 24. mai 2009 Bruker gravidbukse og hadde et gravidskjørt jeg hadde arvet som ble brukt kun 17.mai. Ellers ingen gravidtøy her nei. Bruker mine egne klær. Har jo en del tunikaer og t-skjorter som er ganske strekkbare og lange nok til å komme godt nedforbi magen. Så ser ikke behovet for å dra og kjøpe masse gravidtøy nei.
meg & to små vampyrer Skrevet 24. mai 2009 #6 Skrevet 24. mai 2009 De fleste overdelene mine er vanlige, men lange overdeler. Bruker mest linbukser som går under magen. Men kjoler og skjørt er gravidklær.
JenteOgGutterMamma! Skrevet 24. mai 2009 #7 Skrevet 24. mai 2009 Begynner i uke 30 på tirsdag og bruker ennå ei av mine vanlige bukser ennå som har lavt liv! Men jeg og ei veninne som byttelåner gravideklær av hverandre når vi går gravide, så jeg/vi har endel utvalg i gravideklær og bruker mest bukser for gravide, er litt behageliger å ha på! :-) Men overdeler så bruker jeg endel som ikke er for gravide. :-) Moten er jo overdeler bluser ol. som er lange, mange har høyt liv slik har det jo vært i flere år nå, slik at man fint kan bruke dei om man er gravid også! :-)
Madam-mim Skrevet 24. mai 2009 #8 Skrevet 24. mai 2009 Har ikke brukt noe spesielt gravidtøy, og kommer ikke til å bruke det heller. Her går det bare i tights og olabuksetights, lange topper, gensere og tunikaer. Dette kan også brukes etter graviditeten.
imoen Skrevet 24. mai 2009 #9 Skrevet 24. mai 2009 Jeg har to gravidbukser som jeg bruker, og en vanlig som jeg kjøpte når de andre buksene mine ble litt for knappe i livet. Jeg bruker fortsatt vanlige gensere, topper og singleter. I tillegg har jeg et par kjoler (kort- og langermede) som er så tilgivende i stoffet at jeg kan bruke dem som kjoler eller tunikaer gjennom sommeren. Da er det jo bare til å hive på seg et par leggings under, og trø oppi noen fine ballerinas eller noe og traske ut dørene.
Juni prinsesse Skrevet 24. mai 2009 #10 Skrevet 24. mai 2009 Jeg synes gravidbuksene er utrolig deilige for magen, for de gir ikke noe trykk. Når det gjelder gravidtopper - og jakker! som jeg fant i Danmark - så har jeg så smale skuldre, at hvis jeg skal bruke vanlige klær som går over magen, så ser jeg helt lassis ut... Men har noen vanlige også, bla de fantastiske singletene til Cubus )
Gjest Sauen er poppeklar! Skrevet 24. mai 2009 #11 Skrevet 24. mai 2009 Brukte egne bukser til jeg var noen-og-tjue uker. Etter dette har jeg brukt gravidbukser og antatt at jeg ikke fikk på meg mine egne bukser, men prøvde i dag, fikk på meg de gamle buksene mine og har gått med ikke-gravid-bukse i dag=) Gravidtopper har jeg aldri brukt, bruker lange topper og gensre.
Gjest Skrevet 24. mai 2009 #12 Skrevet 24. mai 2009 Jeg har to gravidbukser,men ingen av toppene mine er det.bruker mest vanlige klær egentlig,men må alltid en tur innom mama-avdelingen når jeg har funnet ut jeg er gravid..hehe. Men lite jeg har brukt det,synes stretch og linbukser går helt fint...og topper jeg har hamstret på cubus,,,...som er laaange
Snuppa & llillebror Skrevet 24. mai 2009 #13 Skrevet 24. mai 2009 hadde termin igår, og ja...bruker gravidbukser. Ikke topper heldigvis..syns det er så mye stygge gravidklær, så glad jeg slipper unna med buksene...selvom de nesten er de styggeste. Glad jeg snart kan ta på vanlige klær igjen. Gleder meg til ut å handle!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå