Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Amming g biting - en gammel traver. Sønnen min er 7 mnd og har tenner både oppe og nede. Da det kun var tenner nede gikk ammingen greit. Jeg kunne lese ham såpass bra at jeg stort sett unngikk den verste bitingen. Men i det siste har han blitt helt umulig. Har fulgt rådene på ammehjelpen og prøvd det meste. Problemet er at han er sulten, gråter sårt når jeg tar fra ham puppen og viser helt klart tegn på å ville ha mer. Men så snart jeg legger ham til klarer han rett og slett ikke la være. Og han synes selvsagt det er kjempegøy. I går ga jeg opp og pumpet meg. Han drakk sultent nesten hele flasken, men flaskesmokken fikk selvsagt også smake på huggtennene :-)

Vil ikke slutte å amme riktig ennå, men vet virkelig ikke hva annet jeg skal prøve.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd sånne ammeskjold? Kan jo kanskje hjelpe litt hvertfall:) Ellers vet ikke jeg, gruer meg litt til vesla får tenner ;)

Skrevet

Hver gang jeg kjente antydninger til bitt eller han bet meg, så trykket jeg ansiktet hans kontant inn i brystet mitt i 2 sek. Han fikk da ikke puste og slapp umiddelbart puppen. Etter å ha gjort dette noen ganger sluttet han helt å bite eller prøve på det :-) Kanskje stygt gjort, men det er stygt å bite også!

Skrevet

Vet ikke hvilke råd som står inne på ammehjelpen jeg da, men når tulla mi bet holdt jeg for nesen hennes og da slapp hun puppen med en gang. Hun bet meg ikke mange ganger. Verdt et forsøk om du ikke har prøvd det allerede:)

Fortsetter han ville jeg brukt ammeskjold, i alle fall til han har slutta å bite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...