tonebf Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Vurderer og flytte til en annen kommune, det blir også ett annet fylke! Lillegutt har bhg plass her vi bor nå. Ikke søkt noen annen da dette nettopp ble bestemt. Vil han automatisk få bhg plass i ny kommune? Eller må vi pendle fram til neste inntak?
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Dere kan søke om overflytting, men det er ingen automatikk i at han får plass... Vi flyttet til en annen kommune, men samme fylke... pendla 20 mil hver dag annenhver uke.... horray!
tonebf Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2009 ok, Håpe at han evt får plass raskt da... Ellers så må jeg bare bli vant til og stå opp enda tidligere
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 og først nå så jeg at det var du som skrev... herrefred.... Hvor skal dere flytte henn? Enda tidligere...? Hjelpess, da er'u god!
tonebf Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2009 hehehe, ikke altid lett og få med seg Er jo søndag i dag heh! Ser ut som det blir drammen, og ser ut som det blir med samboer etterhvert så nå går ting rett vei ja må jo faktisk stå opp før 6 vis vi må pendle, ca halv 6 el noe.... Grusomt det hehe! Men kan jo også bruke dagmamma, men skeptisk....
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. mai 2009 #6 Skrevet 24. mai 2009 Skylder på at jeg har hatt fri for lenge... Så koselig da Drammen er vel ikke det vanskligste stedet å få plass, tror jeg Du kan sikkert søke nå, og begrunne med at dere er innflyttere.... Du jobber i oslo sant? Passe teit å måtte kjøre til bhg, så på jobb, så til bhg og så hjem?? Nei, det ble slitsomt! HEhehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå