yasmina Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 for de to andre. Han er skikkelig i farta for tiden og er kjapp til aa oedelegge naar de har bygget noe, river istykker tegninger ol, skrur av og paa dvdspiller/tv osv. Staar foran TVen osv.... I dag har han oedelagt bilbanen 3 ganger, revet ned taarnet til mellomste, spist sjooladen til mellomste ,tisset i bassenget til de 2 store, skrudd av filmen 2 ganger, revet i stykker bladet mitt..... Sniken skjoenner naar vi sier nei, men velger somregel aa overse det gitt....
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 hehe.. hvor gammel er det minsten din har blitt da? Trodde du fikk rett før meg, men det var kanskje noen måneder? Tida går så fort.. Husker bare at du også tok planlagt ks og at det var ks nr tre, og at jeg tenkte at nå er det snart min tur, med akkurat de samme tingene. hehe.. Høres veldig gøy ut for søsken og bli forstyrret slik.. Blir nok noen fighter av slikt ..Jeg ser det livlig for meg her også.. Minsten her kryper ikke enda, men hun kommer seg bakover og da når hun støter på ting skjønner at hun må snu seg for å ta det. Og hun river i slår på alt hun får tak på. Så jeg ser jo for meg hvordan det blir etterhvert. Ler jo nå når jeg hører dem snakke til henne: "nei nei sånn må du ikke gjøre, dette har jeg sagt til deg før". Og hører på hele dem hvor oppgitt de er at hun ikke skjønner hva de sier..
yasmina Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2009 Han er 9,5 mnd naa og er overalt syns jeg Morsomt er det jo, men kan ikke huske at det var slikt arbeid aa holde styr paa de to andre, men kan tenkes det bare er hukommelsen min som svikter. Hvr gammel er din jente naa da ?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Hun er 7 mnd god og vel. Og er enda ikke så aktiv rundt forbi. Men hun skytter seg jo da bakover så må passes på hele tiden. Blir nok enda mer når hun begynner og krype. Jeg syntes mange ting er annerledes denne gangen. Men det er nok kanskje hukommelsen som svikter ja.. hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå