Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Kan de små spise hva som helst i pålegg?. Gutten min er 8 mnd og elsker hapå. Har prøvd med kaviar,makrell i tomat og leverpostein også men hapå er favoritten
Makko med to små gutter Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 hapå... hmm melk, kakao og sukker, klart han helsker det! Kanskje litt sær, men jeg synes prim egentlig er "snacks", sjokoladepålegg finnes ikke i hus!. Her går det i leverpostei og en sjelden gang kaviar. Makrell i tomat liker han ikke (heldigvis gjør bikkja). Kan vel gi kokt kjøt av alt slag (IKKE rått), men du bør vente med melkeprod. slik som ost iallefall til 10mnd.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 Nja, de kan vel spise det meste så lenge det ikke er melkeprodukter eller allergener de ikke tåler. Men personlig gir ikke jeg heller hapå eller prim, ser ikke vitsen i å gi godteri på skiva. Her går det i leverpostei, makrell i tomat(fra tube da er den så grei i konsistensen), kaviar og smøreoster (melkefrie).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå