Gjest Lesehesten stolt mamma til 2 Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Jeg har vært så uheldig å ødelegge vår mobile lagringsenhet (mista den i bakken). Vi kommer til å kjøpe ny, men ønsker i tillegg å lagre bildene våre på nett for å forsikre oss mot brann og innbrudd. Noen som har et bra nettsted å anbefale som har ubegrenset med lagringsplass. Vi har ganske mange bilder.
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 jeg lagrer alle mine bilder hos fotoknutsen.. der er det gratis lagring så lenge man fremkaller bilder en gang i året. jeg har nå over 3000 bilder der..
brooklyn Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 Jeg signerer denne. FotoKnudsen er helt supert som lagringsplass. Oversiktelig og greit, og om du ikke har bredbånd hjemme, som gjør at ting kan ta litt tid, så kan du ta med cd eller minnebrikke i butikken og få det lastet opp på minnekontoen din der.
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2 Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 Tar Fotoknudsen videosnutter også? Har filmet litt med digitalt kompaktkamera og hadde vært greit backup av dem også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå