Stoltest Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Skal på 9 dagers ferie med nurket vårt i sommer, da er hun 5 mnd. (2 mnd. til). Reiser med hele svigerfamilien, skal kjøre innover i Sverige, hvor vi har leid leiligheter ved høga kusten. Lurer veldig på hvordan dette blir med nurket, spesielt når det gjelder soving på dagen, i det hun er vant til faste sovetider på faste steder. Noen som kan fortelle litt om hvordan en 5 mnd. baby oppfører seg i forhold til soving, og til dels spising?
Nagilimia Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Egentlig blir bare ALT enklere som tiden går... Her er det slik nå at soving er enklere for de er på en annen måte trøtte og spising så de blir mindre akutt sultne for å si det sånn, men kan fort la seg distrahere litt. Jeg tror ikke du får flere problemer enn du lager selv for å sette det litt på spissen. Pga en vannlekasje har vi blitt tvunget til å flytte på hotell, og videre hjem til min mamma for en kort peride. Hadde jeg kunnet velge selv hadde vi jo aldri gjort det, men det gikk jo uten problemer, og de tingene som dukket opp måtte man jo bare finne en løsning på Så egentlig har lekkasjen ført med seg noe godt for jeg har også blitt positivt overrasket over mange ting, som jeg trodde ikke ordnet seg og jeg har blitt en mye mer AVSLAPPET mamma
Lilja121 Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 Nå er vår situasjon noe annerledes enn din ettersom jeg helt fra første dag har vært bevisst på at poden her skal venne seg til å sove på forskjellige steder og ikke nødvendigvis etter et strengt skjema. Småtten her har allerede vært på tur 4 ganger før fylte 7 mnd og det har stort sett gått helt greit. Hvis du har faste ting du gjør før han legger seg kan det være nok for trygghetsfølelesen hans. Jeg ville uansett dratt på ferie med god samvittighet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå