Gå til innhold

Hva å finne på i Bergen da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips til hva meg å mini på 17 mnd kan finne på i dag da? Søndager er såå kjedelig jo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri vært der, er det noe for en på 17 mnd?? Hva er det der??

Skrevet

Et slags lite innendørs lekeland. Passer kjempebra for ham ja (ideelt fra ca 10 mnd til 10 år), men du bør belage deg på å følge ham litt rundt. Jeg foretrekker Ablegøyer på Fanatorget, er mer oversiktlig og roligere der, mindre støy, men Baluba duger fint det også, ligger i Åsane.

Skrevet

Til de små som ikke bruker den store delene av lekeland ennå er Baluba i Åsane klart best.

Der er de mye mer å gjøre for de. Var der med guttungen helt fra han kunne krabbe selv og han storkoste seg.

Skrevet

jeg liker abslutt ablegøyer best for mine barn på 1 år og 3 år. det er oversiktlig der og dem har egne avdelinger for de små. men dem kan også bevege seg på hele området..;) mine elsker å være der ..;)

vi skal forresten på akvariet i dag da..;) sambo skal få være hjemme og pusse opp i gangen og jeg ungene drar dit før vi skal i bursdagsbesøk i ettermiddag.;)

Skrevet

Litt uenig her jeg. Synes tvert i mot at den store delen på Baluba er umulig å bruke for de minste uten at man må følge dem og det blir for lite med bare den til de minste. På ablegøyer er det baller de kan leke i i den til de små, pluss at de som er fra ca 1 år og oppover også kan bruke den store delen litt selv med tilsyn, og i hvertfall om mor/far gidder å følge dem. Mye mer oversiktelig der.

Skrevet

Oki, tusen takk for svar :) kanskje vi kan gå dit da, bor med sandslihallen, så er ikke noe langt for oss til fanatorget :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...