Gå til innhold

Pupper på bilder?

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å skal fremkalle bilder til babyalbumet til minsten, men de første bildene (altså med en gang han ble lagt på magen min) er den ene puppen min blottet - på alle bildene *stønn* Skal jeg da droppe bildet og heller la "første bildet" være etter han har blitt vasket og stelt og mora gjort litt mer anstendig, eller betyr ikke en pupp fra eller til noe på sånne bilder? Hva mener du?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei det hadde jeg ikke brydd meg noe om... pupp og nyfødt er jo helt naturlig :o)

Skrevet

Jeg ville ha brukt "puppe-bildet" jeg. Nyfødt og pupp hører liksom sammen

Skrevet

På slike bilder er det en naturlig ting.

Tror nok ikke det er puppen det blir fokus på blant de som ser bildet.

Skrevet

Har sett mange som har sanne bilder i slike album, også på nettet og i blogger. Men personlig ville jeg ikke gjort det. Har kun et par bilder av når jeg ammer fra Jonas og de er private.... Så jeg hadde nok valgt det første bilde når han var ren og vaska- ellers hadde jeg gått og irritert meg på det for evig og hver gang jeg åpna albumet...

Skrevet

Jeg hadde droppet puppebilder, evt klippet litt fasong på dem slik at puppen ble borte.

Mulig andre ikke legger merke til pupper på bilder når det er sånne barselbilder, men jeg blir faktisk litt brydd når jeg ser på barselbilder hvor det er pupper overalt.

Men det er nå meg da, om det ikke plager deg så kjør på:) Er vel liten sjans for at jeg skal kikke i det albumet du lager;)

Skrevet

Eller så kan du jo "sensurere" bildet med ett klistremerke! :D Er jo litt kjedelig for sønnen din når han blir eldre og se puppen til mamma ute i fri luft! Har ikke noe i mot det selv, for all del, verdens mest naturlige ting, men kan jo tenke litt på de som lettere blir flau over sånne ting! :P

Skrevet

Oi ser alle kommentarene du får. Å da har jeg bommet veldig. Jeg lagte ett sånt album på internett. Fra photoknudsen. Å jeg har noen bilder fra fødselen. der jeg presser. Men ser det fra siden av. Ikke midt oppi. Var det feil av meg??

Skrevet

Jeg tror dette med pupper og alt som vises under en fødsel føles veldig naturlig for oss som har deltatt (og andre som har vært gjennom det samme), men husk at du ikke vet nå hvem som kommer til å se i albumet om noen år ;)

Jeg husker godt da jeg var yngre og var på besøk et sted, jeg så i et album som viste både pupp og en god del mer, jeg fikk helt sjokk og følte jeg hadde sett i et "ulovlig album" ... Ikke at det var så farlig egentlig, men dengang føltes det som jeg hadde sett noe jeg ikke skulle sett ... Skjønner? ;)

Gosh, vi er kompliserte når vi er tenåringer ass... Godt vi er over den tida der!

Skrevet

mamma har bilder av meg på vei ut gjennom hennes fødselskanal... fy f... så ekkelt! pupp er ok, men ikke blod og gørr og underliv!

Skrevet

Hvis det er et album du skal ha stående i hylla gjør det vel ikke noe med en pupp som synes? Det hadde i hvert fall ikke plage meg, men jeg hadde ikke lagt det ut på nettet for eksempel da, til det er jeg for blyg.

Skrevet

Jeg lager ett album til lillemor og der er det ett puppebilde, jeg har tatt det med for det er det aller første bilde av oss to sammen, synes det er så verdifullt att selv om jeg er svært sjenert så gjør det meg ingenting:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...